آرشیو پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۵، شماره ۶۲۵۰
خوانندگان
۱۶
کارگران و کارمندان

زیر خط فقر بودن حقوق ما کی جبران می شود؟

360... 0935: مسئولان و مدیران وزارت نفت! ما را دریابید. ما کارگران خدمات عمومی پالایشگاه آبادان اکنون دو ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده ایم و متاسفانه از امکان پاداش سنوات و عیدی و غذا هم محروم هستیم و قانون اداره کار منطقه آزاد هم که می گوید پنجشنبه ها تعطیل است شامل حال ما نمی شود.

146... 0913: اگر به حقوق کارگران، حق آموزش و تحقیق اضافه شود و کارگران در مورد شغل شان آموزش های موثر و کاربردی داشته باشند به طور همزمان درصد بیکاری کارگران اخراجی کاهش یافته و میزان کارآفرینی افزایش می یابد.

074... 0937: شرکت قطارهای رجا از سال گذشته تاکنون 200 نفر از میهمانداران خودش را فقط در مشهد اخراج کرده و برای میهمانداران شاغل هم هر 3 ماه یک بار حقوق می دهد.

043.. 0914: با توجه به اینکه از سال 1390 تا به حال حقوق کارمندان معادل با میزان تورم افزایش نیافته است، این کاستی بالاخره کی جبران خواهد شد. مگر مجلس اعلام نکرد کسانی که درآمدشان پایین تر از 2 میلیون و 900 هزار تومان قرار دارد زیر خط فقر هستند؟

895... 0919: چه کسی جایگاه تعاونی ها را در فرهنگ و اقتصاد و کشاورزی احیا می کند؟

468... 0914: بازنشسته ناجا و از سهامداران جزء شرکت مهرگان هستم با آنکه سهام اعضا را به صورت سپرده درآورده اند هشت ماه است که سود سهام ما را نداده اند و می گویند اشکال از بنیاد تعاون ناجاست.

263... 0938: اگر می خواهیم حقیقتا شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تحقق یابد همه جانبه به موضوع نگاه کنیم چون راه خروج تولیدات داخلی از رکود فقط مرغوبیت و نوع جنس و کیفیت نیست، تضییع نکردن حقوق کارکنان و تشویق آنها هم است.

جواد ابراهیمی از خرم آباد با شماره 175... 0990: نمی دانم چرا من هر کاری را که شروع می کنم عاقبتش به شکست می انجامد. چند وقت پیش که زندگینامه آقای رضا سواری از کارآفرینان بسیار موفق کشورمان را چاپ کردید بسیار لذت بردم. خیلی دوست دارم از نزدیک ایشان را ملاقات کنم.

146... 0913: بنا به فرموده امام(ره) توجه به اقشار ضعیف جامعه گره گشاست و تقویت اقشار ضعیف جامعه موجب تحرک اقشار قوی جامعه شده و کشور را از رکود خارج می کند.