آرشیو شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۶۲۱
جامعه
۱۷

خبر

کمیته امداد از مردم عذرخواهی کرد

عزل افراد خاطی در ماجرای توزیع بسته های غذا

مهر: روابط عمومی کمیته امداد درباره تصویر منتشرشده در شبکه های مجازی و با هدف تنویر افکار عمومی اطلاعیه ای صادر کرد. پیرو انتشار عکسی در شبکه های اجتماعی با مضمون توزیع بسته های غذا و نمایش نابخردانه، اعتمادسوز و خارج از عرف دو نفر از همکاران کمیته امداد شهرستان باغملک، ضمن تشکر از حساسیت و واکنش رسانه های گروهی و فعالان فضای مجازی و تقبیح ثبت و انتشار تصویر اشاره شده توسط افراد مذکور، مراتب عذرخواهی مدیران و همکاران امدادگر کمیته امداد را اعلام کرده و به آگاهی مردم شریف کشورمان می رساند که افراد خاطی به دستور مستقیم رئیس کمیته امداد تعلیق و از سمت خود عزل شده و تعیین تکلیف افراد مذکور به هیات تخلفات اداری استان خوزستان واگذار شده است. براساس آیین نامه های موجود، ارائه خدمت به صورت نمایشی و در ملاعام و به صورتی که شان و اعتبار مددجو مخدوش شود، ممنوع است. ذکر این نکته نیز ضروری است که آمار توزیع غذا و اطعام نیازمندان در طول سال به ویژه ایام ماه مبارک رمضان به صورت میلیونی بوده و اصولاامکان دریافت کارت ملی و شناسنامه برای ارائه خدمت امری غیرعقلانی و ناممکن بوده و همکاران امدادگر به صورت کلی و براساس فهرست های کلی به ثبت و ضبط خدمات ارائه شده می پردازند تا امکان کنترل و در صورت نیاز افزایش خدمات در یک منطقه خاص فراهم شود.

هفته سرنوشت ساز پیاده راه 17 شهریور

ایسنا: عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از ارائه گزارش نهایی پرسشنامه های مردمی در پیاده راه 17 شهریور در روزهای پایانی هفته آتی خبر داد.

محسن پیرهادی، درباره سرانجام طرح پیاده راه 17 شهریور و اقدامات علمی روی نگرش مردم مستقر در این پیاده راه گفت: براساس تصمیم شورای شهر در روزهای پایانی سال گذشته مقرر شد که با توجه به نارضایتی سکنه پیاده راه 17 شهریور، شهرداری طرحی را برای بهسازی این پیاده راه به شورای شهر ارائه کند.