آرشیو شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۸۴
صفحه آخر
۲۰

سردار آزمون: ظاهر آدم ها را قضاوت نکنیم

سردار آزمون، گران ترین بازیکن ایرانی چهارشنبه شب به برنامه خندوانه آمد و یکی از دیدنی ترین برنامه های تلویزیون را به نام خود ثبت کرد. او صادقانه به سوالات جواب داد و آن قدر دوست داشتنی و شفاف بود که به دل همه نشست و رامبد جوان و جناب خان بارها از او به عنوان جوان شیرین و عسل یاد کردند!

آزمون درباره دستمزدش چیزی نگفت اما به این نکته اشاره کرد که دژاگه بعد از او قرار دارد. گفت که ناجوانمردانه او را از تیم والیبال بیرون کرده اند و یادآور شد که به خانواده ای از طبقه متوسط تعلق داشته و در اولین بازی های ملی اش کفش های ارزان قیمتی داشته که تعجب همه را برانگیخته است. او که با همان کفش های ارزان گل زده از مردم و ورزشکاران و مربیان خواست با دیدن ظاهر آدم ها درباره آنها قضاوت نکنند. این بازیکن که متولد 1373 است تاکید کرد روی لباس تیم ملی تعصب دارد و هیچ بی احترامی را زمان بازی تاب نمی آورد.

آزمون با یادآوری این نکته که با رئیس جمهور تاتارستان دیدار کرده، گفت: دوست دارد از نزدیک با حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان دیدار کند.

سردار در کمال خونسردی گفت: تیم محبوبم در ایران تراکتور است و اگر یک روز در ایران بازی کنم این تیم را انتخاب می کنم چون عاشق هوادارهای این تیم هستم.

این بازیکن تاکید کرد: اگر رئیس جمهور بودم به منطقه محروم گلستان و ترکمن صحرا رسیدگی می کردم.

آزمون هفت اسب دارد که یکی از آنها را سال هاست دارد، اسبی که در چند مسابقه هم شرکت کرده و اول شده است. سردار در خندوانه آواز هم خواند و در مسابقه ضرب المثل هم شرکت کرد هرچند ابتدا گفت که هیچ ضرب المثلی را بلد نیست!