آرشیو دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵، شماره ۶۲۶۳
ورزشی
۲۳

چهره ها

نظر گل محمدی درباره سوپرجام

سوپر جام فوتبال ایران سه شنبه بین استقلال خوزستان قهرمان لیگ و ذوب آهن اصفهان قهرمان جام حذفی در فولادشهر اصفهان برگزار می شود. غلامرضا بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر این مسابقه را دیدار افتتاحیه لیگ برتر شانزدهم می داند. یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن نیز با بیان اینکه این بازی تقابل دو قهرمان ایران است، گفت: این بازی در تقویم بازی های سازمان لیگ قرار گرفته است و یک بازی رسمی محسوب می شود بنابراین تلاش می کنیم در این مسابقه با قدرت ظاهر شویم. از سازمان لیگ هم انتظار داریم این دیدار را در حد و کیفیت دو قهرمان ایران برگزار کند و شکل و شمایل آن به مثابه سوپرجام هایی باشد که در کشورهای صاحب فوتبال برگزار می شود.

ناظم الشریعه: توقع از تیم ملی فوتسال بالارفته است

رقابت های جام جهانی فوتسال از 25 شهریور در کشور کلمبیا آغاز می شود. محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با بیان اینکه برنامه خود را برای رقابت های جام جهانی کلمبیا ارائه کردیم، گفت: در حال حاضر توقع از تیم ملی فوتسال بالارفته و ما هم باید به این خواسته مردم، احترام بگذاریم و بهترین آماده سازی را برای تیم ملی داشته باشیم. من به این تیم اعتقاد دارم، چرا که بازیکنان بسیار خوب و با اخلاقی را در کنار خود داریم.

انصاری: قرعه خوبی نصیب مان شده است

یکی از بازیکنان استقلال در اردوی ارمنستان جابر انصاری هافبک تهاجمی این تیم بود. انصاری درباره شرایط تیمش گفت: «تیم ما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و دست کادر فنی باز است که بتواند تفکرات خود را با توجه به وجود مهره های خوب پیاده کند. یکی از حسن هایی که امسال تیم استقلال دارداین است که جوان های خیلی خوبی جذب تیم شده اند. جوان هایی که هرکدام از تجربه بالایی برخوردار هستند.» وی درباره قرعه استقلال در لیگ امسال گفت: «فکر می کنم قرعه بسیار خوبی برایمان صورت گرفت. هفته آخر در تهران بازی داریم و مثل پارسال خارج از خانه به میدان نمی رویم. یک اتفاق خوب هم برای ما افتاده است و آن هم این است که در هفت بازی اول یک بار خارج از تهران بازی خواهیم کرد.»