آرشیو شنبه ۲ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۶۷
ورزشی
۲۳

جدال سرخابی ها بر سر زمین تمرین

هنوز فصل جدید لیگ برتر شروع نشده، استقلال و پرسپولیس وارد دعوا شدند. دعوا با مصاحبه روز پنجشنبه علیرضا منصوریان شروع شد که گفت پرسپولیسی ها حق نداشتند تمرینات خود را به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی که محل تمرینات اخیر آبی ها بوده، انتقال بدهند.

سرمربی این فصل استقلال گفت: به آقای طاهری (سرپرست پرسپولیس) تذکر شدید می دهم که به عنوان رقبای قدیمی درست نیست که هر دو در یک جا تمرین کنیم. من و کریم باقری 20 سال است که رفاقت داریم اما در میدان مسابقه رقیب یکدیگر هستیم. چه معنا می دهد که هر جا ما می رویم، پرسپولیس هم دنبال ما راه بیفتد و به همان جا بیاید؟! من برای حل مشکل محل تمرین مان از جهانیان که معاون وزیر است و افشارزاده کمک خواسته بودم و این چنین بود که زمین شماره 2 برای ما جور شد.

بعدا یک دفعه چشم باز کردم و دیدم آقای طاهری هم هوس کرده پرسپولیسی ها را به همان جا بیاورد! وقتی خبرنگاران ساعتی بعد با طاهری تماس گرفتند و از او خواستند پیرامون حرف های منصوریان اظهار نظر کند، سرپرست قرمزهای تهرانی با خویشتنداری بیشتری از صحبت در این خصوص خودداری کرد و صرفا گفت: دلیلی ندارد جواب حرف های منصوریان را بدهم زیرا تبدیل به یک جنجال مطبوعاتی می شود و ترجیح می دهم تاکید کنم که پرسپولیس در شرایط بسیار خوبی به سر می برد.

همچنین طبق دستور دیروز مدیر مجموعه ورزشی آزادی، هواداران استقلال تا اطلاع ثانوی نمی توانند تمرینات این تیم را در این ورزشگاه ببینند. گفتنی است، باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت های سرمربی استقلال بیانیه صادر کرد و اعلام داشت که در شان پرسپولیس نیست پاسخ توهین منصوریان را با توهین بدهد.