آرشیو شنبه ۲ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۹۶
سیاسی
۲

برنامه ریزی دشمنان برای تنش آفرینی در انتخابات 96

وزیر کشور با بیان این که بر اساس برخی اطلاعات، دشمنان در خارج از کشور برای ایجاد تنش در انتخابات سال 96 در حال برنامه ریزی هستند، اظهار کرد: باید با هوشیاری بستر رقابت را فراهم و در ضمن شرایط رقابت را در فضای امن رعایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، عبدالرضا رحمانی فضلی در همایش فصلی احزاب و انتظارات از مجلس دهم که در محل وزارت کشور برگزار شد، تصریح کرد: بستر انتخاباتی می تواند به دلایلی همچون بی تدبیری، نبود مدیریت، تهییجات نابجا و اقدامات نامناسب به تنش تبدیل شود.

انتقاد از زیر سوال بردن مدیران در فضای مجازی

وزیر کشور با انتقاد از زیر سوال بردن مدیران کشور با ابهام گویی و شبهه افکنی در فضای مجازی گفت: کسی مخالف برخورد با فساد نیست، اما مخالف آزادی به این گونه هستم.

رحمانی فضلی با بیان این که مدیران بخش خصوصی ما در سخت ترین شرایط تجارت کردند تصریح کرد: مدیرانمان را کوچک و ضعیف نکنیم.

وی افزود: البته هر جا فساد و تقلب هست، دست فساد باید قطع شود، اما کلی گویی، تحلیل عمومی، ابهام گویی و شبهه افکنی همه مدیران را زیر سوال خواهد برد.

رحمانی فضلی با بیان این که در حوزه فضای مجازی از آن سوی بام افتاده ایم، افزود: اتهامات، نسبت های ناروا و طرح اسناد محرمانه در فضای مجازی قابل قبول نیست که البته بنده به عنوان وزیر کشور در حوزه وظایفم پیگیر این نوع تخلفات بوده ام، چرا که مخالف آزادی به این گونه هستم.