آرشیو شنبه ۲ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۹۶
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

تقدیر از نحوه تعامل رسانه ملی در اجرای قوانین و مقررات مالیاتی

نشست مشترک روسای رسانه ملی و سازمان امور مالیاتی چهارشنبه 30 تیر با هدف افزایش فرهنگ سازی در زمینه مالیات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، در این جلسه، رئیس رسانه ملی و رئیس کل سازمان امور مالیاتی درباره لزوم فرهنگ سازی در زمینه های مالیاتی گفت وگو کردند.

سیدکامل تقوی نژاد در این دیدار بر همکاری های بسیار خوب صداوسیما و سازمان امور مالیاتی در بخش های مختلف مثل خبر، فیلم، سریال و برنامه های تولیدی و گفت وگو محور تاکید کرد. وی از نحوه تعامل رسانه ملی در اجرای قوانین و مقررات مالیاتی توسط ذی حسابی سازمان قدردانی کرد. در این جلسه درباره مبارزه با پدیده قاچاق، شفاف سازی اقتصادی و این که درآمدهای مالیاتی به نحوی افزایش یابد که جوابگوی نیازهای عمده اقتصادی کشور از نظر عمرانی و جاری باشد، توافق شد.

قدردانی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی رئیس جمهور از سازمان صداوسیما

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی رئیس جمهور در نامه ای به رئیس رسانه ملی از پوشش مناسب اخبار، گزارش ها و انعکاس دستاوردهای بیست و نهمین سفر استانی رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان کرمانشاه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، در نامه پرویز اسماعیلی به دکتر علی عسکری آمده است: «از عنایت و همراهی صمیمانه حضرتعالی و همچنین مدیران محترم آن سازمان در شبکه های مختلف صداوسیما، بویژه مدیریت مرکز استان کرمانشاه، خبرگزاری صداوسیما و شبکه خبر در پوشش مناسب اخبار و گزارش ها و بخصوص انعکاس دستاوردهای بیست و نهمین سفر استانی ریاست محترم جمهوری و اعضای دولت تدبیر و امید به استان کرمانشاه قدردانی می نمایم. بی تردید نگاه حرفه ای و معطوف به منافع ملی در عرصه اطلاع رسانی و تعامل سازنده «رسانه ملی» با قوه مجریه و خدمتگزاران مردم در دولت، موجب تقویت امید و انسجام عمومی، ارتقای اعتماد و سرمایه اجتماعی، استحکام هرچه بیشتر ایران اسلامی و همدلی برای تحقق برنامه های بلند مدت نظام و منویات رهبر معظم انقلاب خواهد بود.»