آرشیو شنبه ۲ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۹۶
اقتصاد مقاومتی
۸

جوان فعال عرصه اقتصاد مقاومتی:با قالیبافی و بدون مدارک بالاهم می توان زندگی را اداره کرد

فعال عرصه اقتصاد مقاومتی گفت: مهم این نیست که حتما در یک پست سازمانی و در دفتری با امکانات عالی کارکنی. مهم این است که بتوانی ضمن کسب درآمد در کار مورد علاقه خود فعالیت داشته باشی و به کشور خود نیز خدمت کنی.

صیاد سیفی، متولد 1362 دارای مدرک پنجم ابتدایی در زمینه قالیبافی فعالیت می کند. این جوان فعال عرصه اقتصاد مقاومتی گفت: از زمان نوجوانی به کار قالیبافی علاقه پیدا کردم و از همان زمان به این کار مشغول شدم و اکنون 15 سال است که در این زمینه فعالیت می کنم.

سیفی با ذکر این که او همراه یک عضو دیگر خانواده در این زمینه فعالیت می کند، اظهار کرد: با کمی همت و تلاش نیز می توان صاحب شغل شد و حتی غیر از خود برای یک نفر دیگر شغل ایجاد کرد و من اکنون از این راه، ماهانه نزدیک به 900 هزار تومان درآمد دارم و از آن راضی و خدا را شاکرم و باید از بسیج سازندگی سپاه ناحیه اهر که تسهیلات اقتصاد مقاومتی را در اختیار ما گذاشت، قدردانی و تشکر کنم.

جوان فعال عرصه اقتصاد مقاومتی به برخی مشکلات شغل خود نیز اشاره کرد و گفت: مشکلات در هر کار و کسبی وجود دارد و تنها مشکل ما نبود بازار مناسب فروش است که مارا با مشکلات زیادی مواجه کرده است.