آرشیو دوشنبه ۴ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۶۹
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

قطع آب نصیرآباد شهریار: آقای مهدی بشیری در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند من از باغستان نصیرآباد شهریار تماس می گیرم. حدود یک ماه است که آب این منطقه از ساعت 8 صبح تا 7 بعدازظهر قطع می باشد. یعنی بیش از 10 ساعت آب قطع است. می خواستم از مسئولین آبفای شهریار بپرسید دلیل این مشکل چیست؟ چرا مردم را با مشکل مواجه کرده اند؟ لطفا پاسخ دهید.

آموزش راه های پیشگیری از ایدز: خانم مومنی اظهار داشتند من کارشناس بهداشت محیط هستم و ضمن تشکر از آقای دکتر سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان به خاطر توجه به رابطه بیماری ایدز و روسپیگری و تاکید بر نقش آموزش در پیشگیری از کاهش آسیب آن در روزنامه 29 تیرماه لطفا به اطلاع مردم عزیز برسانید که در آموزشگاه های بهداشت عمومی بیماری ایدز و راه های پیشگیری و راه های انتقال آن به خود واضح و بدون کتمان آموزش داده می شود. مردم عزیز برای آگاهی بیشتر به این مکان ها هدایت شوند.

رسیدگی به افراد جامعه: آقای صادقی عنوان کردند که امیدوارم روزی را ببینم کسانی که در ایران زندگی می کنند و به سن کهولت و بازنشستگی رسیده اند به آنها بیمه تعلق بگیرد و حقوق بازنشستگی دریافت کنند و حتی در صورت امکان منزل کوچک 30 متری به این قشر تعلق گیرد. چون ما کشوری ثروتمند و هجدهمین اقتصاد بزرگ دنیا هستیم و جای تاسف است که بسیاری در جامعه ما به سختی زندگی می کنند.