آرشیو دوشنبه ۴ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۹۸
ورزش
۹

انتقاد مارادونا از انتقال هیگواین به یووه

دیگو مارادونا، اسطوره آرژانتینی ناپولی مدعی شد شایعه پیوستن هیگواین به یوونتوس او را ناراحت کرده است. شایعات از ایتالیا حاکی از قطعی شدن حضور هیگواین در یووه با 94 میلیون یورو است.

یووه رقم فسخ قرارداد هیگواین را پرداخت خواهد کرد و او پس از بیل به عنوان دومین بازیکن گرانقیمت جهان در کنار رونالدو لقب خواهد گرفت.

حال مارادونا در صفحه فیسبوکش به این انتقال اعتراض کرد. او نوشت: خیانت هیگواین خیلی من را اذیت می کند، زیرا او به تیم رقیب مستقیم، یعنی یوونتوس می رود. ولی نمی توانیم به او هم ایراد بگیریم. یک بازیکن مسئولیت هایی در قبال خودش دارد و آن گربه های چاق تجارت هستند که در این موارد تصمیم نهایی را می گیرند. هیچ کس به هواداران فکر نمی کند. خیلی بد است که فیفا هنوز خواب است.

هیگواین، گران ترین ستاره سری A

چهار خرید جدید یوونتوس در این فصل برابر با نصف ملبغ پرداختی برای جذب ستاره آرژانتینی ناپولی است! یوونتوس بنا به گزارش رسانه های ورزشی ایتالیا، کار انتقال هیگواین ستاره ناپولی به تورین را تمام کرده است و برای این انتقال مبلغی نجومی پرداخت می شود. بنا به گزارش گاتزتا دلواسپرت، هیگواین با مبلغ 94 میلیون یورو به یووه منتقل خواهد شد. با نگاه به دیگر خریدهای بیانکونری متوجه می شویم مبلغ پرداختی بابت چهار خرید جدید یووه برابر با نصف قیمت هیگواین است. اگر انتقال هیگواین با یووه اتفاق بیفتد او رکورد گران ترین بازیکن سری A که از آن کرسپو، هموطنش (با مبلغ 57 میلیون یورو) بود را می شکند و به عنوان گران ترین انتقال تاریخ کالچو شناخته می شود.

خشم هواداران ناپولی از جدایی هیگواین

هواداران ناپولی روز گذشته خشم خود را از جدایی هیگواین و پیوستنش به یوونتوس ابراز کردند. با این که پیوستن هیگواین به یووه هنوز رسمی نشده، ولی شواهد حاکی است که او بزودی به صورت رسمی به این باشگاه منتقل خواهد شد. هواداران ناپولی که از شنیدن این خبر بشدت عصبانی بودند، به خیابان ها آمدند و خشم خود را از این موضوع به شکل زیر نشان دادند. آنها به بی احترامی به پیراهن هیگواین به بدترین شکل ممکن خشم خود را نشان دادند. هواداران پیراهن هیگواین را پاره کردند و آن را زیر پا انداختند.