آرشیو سه‌شنبه ۵ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۳۸۲۲
بانک و بیمه
۱۲

اخبار بنگاهی

خدمات بدون کارت خودپردازهای بانک سینا

گروه بنگاه ها: به منظور تسهیل و تسریع در روند فعالیت بانکی مشتریان، ارائه خدمات بدون کارت از طریق خودپردازهای بانک سینا فراهم شده است. به گزارش روابط عمومی بانک سینا با تمهیدات اندیشیده شده، هموطنان می توانند برخی از فعالیت های مورد نیاز و ضروری خود را از طریق دستگاه های خودپرداز این بانک به انجام برسانند. استعلام قبض، اعلام کد شبا و مسدودی کارت از جمله خدماتی است که در حال حاضر از طریق خودپردازهای بانک سینا به مشتریان این بانک ارائه می شود. امکان برداشت وجه بدون کارت از خودپردازهای بانک سینا نیز از جمله اقدامات دیگری است که مقدمات آن در حال پیگیری است و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

«هدیه»؛ طرح جدید بخشودگی جرائم تاخیر بانک آینده

گروه بنگاه ها: به دنبال استقبال گسترده از طرح «طراوت» و نتایج مثبت آن برای گیرندگان تسهیلات، طرح جدیدی با عنوان «هدیه»، از سوی بانک آینده عملیاتی شد. شرایطی پیش بینی شده در طرح «هدیه» که در بازه زمانی اول مرداد 95 تا پایان 21 شهریور95 (مصادف با عید سعید قربان) اجرا می شود. براساس این گزارش اعمال تخفیف در نرخ سود بعد از سررسید، صرفا جهت تسهیلات تسویه شده در بازه زمانی اجرای طرح هدیه بوده و به روز رسانی اقساط معوق، مشمول تخفیف سود بعد از سررسید نمی شود. مشتریانی که در طول اجرای طرح، به شعب بانک آینده مراجعه و به هر نحوی نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود، اقدام کنند؛ به میزان هر مرحله واریزی، مشمول بخشودگی جرایم تاخیر تادیه می شوند.

سرمایه بیمه سرمد افزایش یافت

گروه بنگاه ها: سرمایه بیمه سرمد از مبلغ چهارصد میلیارد ریال به مبلغ یک هزار میلیارد ریال منقسم به یک میلیارد سهم هزار ریالی با نام که تماما از طریق آورده نقد و مطالبات حال شده، پرداخت شده است، افزایش یافت و در تاریخ 29/ 4/ 1395 در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید. به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، براساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ 13/ 12/ 1393 و صورتجلسه هیات مدیره مورخ 19/ 4/ 1395 و تاییدیه سازمان بورس و اوراق بهادار و تاییدیه بیمه مرکزی ج.ا.ا، سرمایه شرکت از مبلغ چهارصد میلیارد ریال به مبلغ یک هزار میلیارد ریال افزایش یافت و در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید.