آرشیو چهارشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۸۷۱۸
ورزش
۱۱

گوناگون

پیروزی تیم ملی بسکتبال

تیم ملی بسکتبال ایران در سومین دیدار خود درسی وهشتمین دوره مسابقات جام ویلیام جونز که درچین تایپه برگزار می شود، تیم مصر را 74 بر 65 شکست داد.

دایی:نباید به استقلال امتیاز می دادیم

سرمربی تیم نفت با بیان اینکه تیمش نباید به استقلال یک امتیازمی داد، گفت: ما دراین مسابقه بهترازحریف بوده و مستحق پیروزی بودیم. علی دایی گفت: با اینکه زمان کمی در کنارهم تمرین داشتیم ولی باید از بازیکنانم تشکر کنم. آنها عالی کار کردند و با غیرت بازی کردند.

تمرین بانوی المپیکی درجزیره

کیمیا علیزاده تنها بانوی تکواندوکار المپیکی کشورمان درادامه تمرینات خود در راه حضور دربازیهای المپیک یک اردوی چهار روزه در کیش برگزارمی کند.

پروازکاروان والیبال به برزیل

تیم ملی والیبال ایران دیروز برای حضور در بازی های المپیک راهی برزیل شد. والیبال ایران امسال نخستین حضور خود در المپیک را تجربه خواهد کرد که سهمیه آن را با کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات انتخابی توکیوبه دست آورده است.تیم ایران روز 17 مرداد در نخستین مسابقه خود در بازیهای المپیک به مصاف آرژانتین می رود.

مجللی درالمپیک پارو می زند

قایقران تیم ملی ایران با مثبت شدن دوپینگ قایقران قزاقستانی سهمیه حضور درالمپیک را بدست آورد.با احتساب این سهمیه عادل مجللی، در بازیهای المپیک ریو پارو خواهد زد.

رستمی: برای مدال طلاوزنه خواهم زد

کیانوش رستمی دارنده مدال طلای وزنه برداری جهان گفت: فشارهای زیادی را دراین مدت برای رسیدن به المپیک تحمل کردم و باید خوش رنگ ترین مدال را بگیرم.

خانزاده: ازمشهد به تیم ملی می رسم

مدافع سیاه جامگان مشهد می گوید درتلاش است تا با درخشش در ترکیب این تیم بتواند بازهم پیراهن تیم ملی را به تن کند. خانزاده گفت: هدف دارم همه تلاشم را به کارمی بندم تا بتوانم دروهله اول باعث موفقیت تیمم شوم و بعد هم به تیم ملی برسم.

تیم ملی جوانان به چین می رود

تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان درتورنمنت چهارجانبه چین شرکت خواهد کرد.این تورنمنت شهریورماه و با حضور تیم های چین، ایران، غنا و قزاقستان برگزار می شود.