آرشیو چهارشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۶۰۰
ورزش ایران
۱۰

دردسر تازه تیم ملی والیبال در ریو

دردسرهای والیبال تمامی ندارد. انگار نباید والیبال با خیال راحت در مسابقه ای حاضر شود. اگر در تورنمنت های قبلی میزبان کارشکنی می کرد، این بار در مهم ترین رویداد ورزشی دنیا نه حرف از بلیت دیرهنگام است و نه، ندادن سالن و... این بار آنالیزور تیم ملی کنارش نیست. در واقع با محدودیت آی دی کارت کمیته ملی المپیک، آنالیزور و بدنساز تیم ملی با بازیکنان نیستند. شاید نبود بدنساز خیلی تیم را اذیت نکند، اما آنالیزور...

کمیته ملی المپیک 18 آی دی کارت را به والیبال داد. 12 آی دی برای بازیکنان و شش آی دی برای کادر فنی. از این شش کارت پنج کارت برای لوزانو، مترجمش، سیچلو، رحمان محمدی راد و افروزی پزشک تیم است و یک کارت هم برای خوش خبر سرپرست. بنابراین کارتی نمی ماند که به نوید مشجری و بدنساز تیم برسد. بنابراین آنها باید هر روز با daily pass وارد دهکده ورزشکاران شوند و با پایان تمرین به هتل برگردند. حتی خوش خبر حاضر می شود بیرون از دهکده بماند تا به جای او نوید کنار تیم بماند، اما باز هم شرایط جور در نمی آید وکمیته و فدراسیون قبول نمی کند. خوش خبر می گوید: «بعداز این که نوید بدون آی دی کارت ماند. من حاضر شدم بیرون از دهکده باشم و آی دی برای نوید باشد اما نشد. فدراسیون و کمیته به این نتیجه رسیدند که هماهنگی ها با سرپرست است و اگر نباشد خیلی شرایط سخت تر می شود. کمیته تلاش کرد با تیم کامل برویم اما نشد.»

حالابا ورود تیم ملی والیبال به ریو البته بعد از دو بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل،راه نوید مشجری از تیم ملی جدا می شود. تیم به دهکده ورزشکاران می رود و آنالیزور تیم ملی به هتلی بیرون از دهکده. هتلی که 35 30 کیلومتر دورتر از دهکده است. این یعنی تازه شروع دردسر. چرا که او باید هر روز برای حضور کنار تیم راه 30 تا 35کیلومتری هتل تا دهکده را در ترافیک ریو طی کند و با daily pass وارد دهکده شود و شب دوباره برگردد.