آرشیو دوشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۳۸۳۸
ورزش
۲۴

خط خبر

زشت ترین گل قوچان نژاد

مهاجم ایرانی هیرنفین هلند از زشت ترین گلی که تا به حال به ثمر رسانده صحبت کرد. به گزارش ورزش سه، رضا قوچان نژاد پس از گلزنی برای تیمش در برابر اوترخت در چارچوب هفته دوم رقابت های دست دوم هلند اظهار کرد: «شاید این زشت ترین گلی بود که در تاریخ دوران فوتبالم به ثمر رساندم اما باید قدر آن را دانست. این یک گل باعث شد یک امتیاز به ارمغان بیاوریم.»

اجازه نمی دهم توقعات از تیم مان بالابرود

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که با این تیم تا اینجای لیگ نتایج خوبی گرفته از استراتژی باشگاهش در ادامه لیگ صحبت کرد. نادر دست نشان به خبرگزاری فارس گفت: «فوتبال روزهای مختلفی دارد در یک مرحله شما باید دفاع کنید یک زمان از بازی حمله و در یک زمان نیاز به این دارید که بازی را آرام کنید در تمامی این مراحل مهم با فکر کار کردن است.بنده به همراه همکارانم باید این تفکر را در تیم به وجود بیاوریم که کار آنها تمام نشده است.روزی که به ثبات رسیدیم می توانیم کمی با آرامش بیشتری کارمان را پیش ببریم. اگر توقعات بی مورد از ما بالابرود راهمان به شکست ختم خواهد شد. من نگران این مساله هستم اما اجازه نمی دهیم چنین اتفاقی بیفتد.»

پرسپولیس- تراکتور؛ در هاله ای از ابهام

آماده نشدن زمین چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اینجای فصل مشکلات بسیار زیادی را برای تراکتورسازی به وجود آورده و حتی چیزی نمانده بود که دربی این شهر را لغو کند. حالاو در شرایطی که گفته می شد این زمین برای بعد از تعطیلات و میزبانی از بازی 20شهریور بین تراکتور و پرسپولیس مهیا خواهد شد، تصاویر نگران کننده ای منتشر شده که حاکی از طولانی شدن عملیات مرمت و بازسازی است. در همین راستا، مدیر ورزشگاه یادگار امام به سایت کاپ گفته: «فعلاهنوز نصف لوله های گرمایشی زمین خوابانده نشده و بعد از آن هم شن ریزی نهایی می ماند و تازه باید منتظر رسیدن رول چمن ها باشیم.» حالاباید منتظر ماند و دید این زمین به بازی مهم هفته پنجم می رسد یا نه؟