آرشیو دوشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۶۱۵
ورزش
۱۸

بهتاش فریبا روی نیمکت استقلال می نشیند

6 هفته سرنوست ساز برای منصوریان

استقلال در حالی چهار هفته کابوس وار را در لیگ شانزدهم پشت سر گذاشت که به رغم حمایت هواداران از علیرضا منصوریان زمزمه های تقویت کادر فنی سرمربی آبی ها را وارد چالش کرد.

نتایج غیرقابل باور آبی های تهران در چهار هفته ابتدایی لیگ تداعی کننده نتایج ضعیف پرسپولیس مدل لیگ پانزدهم است، نتایجی که باعث نشد هواداران و حتی پیشکسوتان پرسپولیس پشت سرمربی کروات تیمشان را خالی کنند، هر چند آن روز هواداران پرسپولیس به خاطر سبک بازی و نمایش زیبای پرسپولیس نتایج ضعیف برانکو را تاب آوردند. با این حال در شرایطی بازی تیم منصوریان چنگی به دل نمی زند، هواداران استقلال حمایتشان را از سرمربی محبوب خود دریغ نکرده اند. با این حال در روزهای گذشته زمزمه تقویت کادر فنی استقلال سر زبان ها افتاده است زمزمه ای که منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال ریشه آن را یکی از اعضای هیات مدیره که اتفاقا نزدیک ترین عضو هیات مدیره به وزیر ورزش و جوانان است، می دانند. گویا غیر از جهانیان، دیگر اعضای هیات مدیره فعلاحمایت از منصوریان را مورد تاکید دارند، اما جهانیان باور دارد که دستیاران منصوریان نمی توانند کمک فکری قابل اتکایی به او داشته باشند. موضوعی که علیرضا منصوریان سرمربی استقلال مقابل آن ایستادگی کرده و زیر بار دستیار اجباری نمی رود!

با این حال منصوریان برای رهایی از این فشار به هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پیشنهاد داده که بهتاش فریبا از پیشکسوتان استقلال به جمع نیمکت نشینان این تیم در سمتی مثل مدیر فنی یا مشایه آن اضافه شود، امری که گفته می شود با موافقت اولیه افتخاری سرپرست باشگاه مواجه شده است.

منصوریان شش هفته سرنوشت ساز را در یپش دارد، او در چهار هفته پیش رو که لیگ تعطیل است باید تیمش را به اوج برگرداند تا در دو بازی سرنوشت ساز مقابل ماشین سازی و پرسپولیس که هر دو در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، نمره قبولی از هیات مدیره گرفته و از این مخمصه رهایی یابد.