آرشیو یکشنبه ۳۱ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۶۲۰
ورزش
۹

افسوس ابدی سیمئونه

دیگو پابلو سیمئونه، سرمربی آرژآنتینی اتلتیکو مادرید در مصاحبه ای با movistar+ درباره شروع فصل لالیگا گفت: بدون شک فصل مهمی است.

پنجمین فصلی است که به عنوان سرمربی اتلتیکو تجربه خواهم کرد. آماده رقابت کردن هستیم.

سیمئونه پس از شکست در ضربات پنالتی برابر رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد که می خواهد درباره آینده اش در این باشگاه فکر کند. سرمربی آرژانتینی در این باره نیز گفت: همیشه شفاف صحبت می کنم. معتقدم باید به مردم و هوادارانی که تو را دوست دارند حقیقت را بگویی. می دانم خیلی از هوداران اتلتیکو مرا دوست دارند. به همین علت پس از آن شکست احساسم را بر زبان آوردم. در آن لحظه بدون بررسی چیزی فقط احساسم را بیان کردم. مردمی که به من اعتماد کرده بودند را ناامید کردم. شکست را قبول کردم اما خیلی از مردم از گفتنش ترس دارند. شکست هم معنی نرسیدن به هدف است.

آن دیدار بازی مهمی بود اما دوباره با شکست به پایان رسید. این شکست به معنای نرسیدن به هدف بود. سیمئونه در ادامه افزود: ضربه سختی خورده بودیم. برخی مربی ها پس از شکست در فینال می گویند خیلی خوب همه چیز تمام شد و گذشت اما برای من اینچنین نیست. تا پایان عمرم دو فینالی که از دست دادم را فراموش نمی کنم. فتح فینالی دیگر، جای از دست داده ها را نخواهد گرفت.