آرشیو دوشنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۲۹۲
سیاسی
۲۱
خبر

مخالفت فراکسیون های امید و مستقلین با استیضاح فانی

دو فراکسیون امید و مستقلین در جلسات دیروز خود با استیضاح وزیر آموزش و پرورش موافقت نکردند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس در این رابطه با اشاره به جلسه روز گذشته به خبرگزاری «فارس» گفت: در خصوص استیضاح وزرا از جمله استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش 2 نفر از نمایندگان نقطه نظرات خود را ارائه دادند که البته بعید می دانم موضوع استیضاح به نتیجه برسد چرا که مسائل فرهنگیان در وزیر آموزش و پرورش نیست و مشکل از جایی دیگر است.

وی افزود: فراکسیون مستقلین با وجود موافقت برخی نمایندگان با این استیضاح موافقت نکرده است. همزمان سخنگوی فراکسیون امید مجلس نیز در گفت وگو با «ایسنا»، از مخالفت اعضای این فراکسیون با استیضاح وزیر آموزش و پرورش در جلسه یکشنبه شورای مرکزی خبر داد.

بهرام پارسایی اظهار کرد: باتوجه به جلسه هفته گذشته فراکسیون امید برای بررسی استیضاح وزیر آموزش و پرورش، جلسه یکشنبه شورای مرکزی فراکسیون نیز به این موضوع اختصاص یافت و تبادل نظرهایی صورت گرفت. نهایتا فراکسیون به این نتیجه رسید که در وضعیت فعلی اولویت ما استیضاح نیست چرا که نمی خواهیم شائبه تقابل با دولت ایجاد شود ضمن اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید هستیم و طرح استیضاح در چنین فضایی شاید به مصلحت آموزش و پرورش و دانش آموزان نباشد.