آرشیو چهارشنبه ۳‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۲۹۴
ورزشی
۲۳

چهره ها

نظر گل محمدی درباره نبودن حدادی فر

یحیی گل محمدی که سفید و سبزهای اصفهانی را برای مسابقه 20 شهریورماه برابر صبای قم در بازگشایی لیگ برتر فوتبال کشور آماده می کند، دیروز گفت به تمرین کردن در غیاب ملی پوشان خو گرفته است. سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: آنچه برای ما بیگانه است و باید به آن هم عادت کنیم، بازی کردن بدون قاسم حدادی فر و بهره نجستن از قابلیت های عالی فنی اش (به سبب مصدومیت شدید او) است.

خداداد در پی رفع ایرادات فوتبال خراسان

خداداد عزیزی، ستاره پیشین تیم ملی فوتبال ایران دیروز گفت برایش غیرقابل پذیرش و ناگوار است که خراسان در ترکیب فعلی تیم ملی نماینده ای ندارد. وی که بتازگی پست مشاور هیات فوتبال استان خراسان رضوی را پذیرفته است، اضافه کرد: باید تلاش کرد تا کم کاری سال های اخیر جبران و راه فوتبالیست های خراسانی از نو به روی تیم ملی باز شود. اینک حتی وضع پدیده و سیاه جامگان که نمایندگان خراسان در لیگ برتر هستند، خوب نیست و مشکلات مالی عدیده ای دارند. عزیزی همچنین متذکر شد آکادمی جدیدی که در مشهد به راه انداخته، با هدف شکوفایی فوتبالیست های نوجوان خراسانی و رفع معایب و کاستی های فعلی فوتبال این استان است.

ورمزیار: «صاحب جمعی» را روی هوا زدم!

صادق ورمزیار، مدیر آکادمی فوتبال استقلال که برخی کارها و انتصاب هایش مورد انتقاد قرار گرفته است، دیروز گفت روند انتخاب پیمان صاحب جمعی برای پست سرمربیگری تیم امید استقلال کاملا عقلایی و درست بوده و انتقاد از این پروسه بیجا است. وی افزود: من مربی کوچکی را نیاوردم، صاحب جمعی فصل پیش سرمربی ابومسلم و امسال از دستیاران ارشد فراز کمالوند در تیم لیگ برتری گسترش فولاد بود و من زرنگی کردم و به محض بروز برخی مشکلات در متن قراردادش با گسترشی ها، او را روی هوا زدم! ورمزیار اضافه کرد: خوشبختانه در استقلال همیشه افرادی نامدار و معتبر عهده دار اداره آکادمی این باشگاه بوده اند و بازیکنان مستعدی را هم برای آینده باشگاه ساخته اند و خود من نیز محصول کار این آکادمی بوده ام.