آرشیو چهارشنبه ۳‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۲۳
سیاسی
۲

رئیس جمهور در مرقد امام (ره): هدف دولت، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال است

رئیس جمهور در مراسم تجدید میثاق اعضای دولت با آرمان های امام راحل گفت: دولت و ملت با هدایت های رهبر معظم انقلاب و انسجام بیشتر به تلاش هایشان در مسیر رشد و توسعه کشور که از جمله اهداف انقلاب اسلامی است، ادامه می دهند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حسن روحانی در این مراسم که همزمان با نخستین روز هفته دولت انجام شد با تشریح دستاوردهای سه ساله دولت یازدهم و تجدید پیمان مجدد با آرمان های والای امام (ره) اظهار کرد: امروز دولت با عزم راسخ برای ادامه راه امام(ره) و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ خلف صالح ایشان، می خواهد اثبات کند که راه و مسیر امام(ره) می تواند یک امت و حتی جهان اسلام را در مسیر حق به پیروزی برساند.

وی با تاکید بر این که هدف دولت، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، رشد و رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال است، اظهار امیدواری کرد، با تدبیر دولت و کارگزاران نظام بتوانیم در همه بخش های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی که به مردم وعده داده ایم، امید بیافرینیم.

روحانی گفت: امام(ره) راه را گشود تا دولت اسلامی در شرایط پیچیده دنیای امروز، بتواند مدیریت نظام اسلامی را به اثبات برساند و بر اصل مدیریت دولت اسلامی در تمام شرایط پیچیده جهانی به عنوان مبنای فقه حکومتی تاکید داشت.

رئیس جمهور تصریح کرد: امام راحل در کنار برپایی انقلاب و نظام اسلامی از کشور، تمامیت ارضی، عزت و حاکمیت ملی مردم بخوبی دفاع کرد و توانست در شرایطی سخت در دفاع هشت ساله کاری کند که حتی میلی متری از خاک کشور در اشغال دشمن نباشد و ملتی بزرگ اما تنها، در سایه هدایت های او توانست در برابر دشمنان به پیروزی برسد.