آرشیو چهارشنبه ۳‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۲۳
راد
۳

نوآوری شبکه 4 در روز پزشک

شبکه چهار سیما در یک حرکت نوآورانه در اولین روز شهریورماه که مصادف با روز پزشک و بزرگداشت شیخ الرئیس، ابن سینا بود، ویژه برنامه ای 14 ساعته با عنوان «بال های سپید» را با محوریت پزشک و پزشکی پخش کرد. نوآوری این برنامه، تمرکز حول محور ابن سینا و پزشکی بود.

به گفته دکتر رضا پورحسین، سرپرست شبکه چهار سیما، قرار است در مناسبت های مختلف از جمله روز کودک، دفاع مقدس، مناسبت های علمی و پژوهشی، ویژه برنامه های 14 ساعته تهیه و از این شبکه پخش شود.

در بخش های مختلف برنامه بال های سپید پزشکان برجسته، پیشکسوتان پزشکی، پزشکان بدون مرز، پزشکان هنرمند و مدیران وزارت بهداشت حضور داشتند. در لابه لای برنامه؛ فیلم سینمایی، مستند، وله و گزارش های گوناگون در حوزه سلامت و پزشکی پخش شد.

به گفته دکتر پورحسین، این حرکت در جهت کمک به گسترش گفتمان علمی، معرفی فعالیت های علمی و پژوهشی و تکریم بزرگان علم و معرفت در گستره ایران اسلامی سامان یافته و تداوم خواهد داشت.

به عقیده سرپرست شبکه چهار، این شبکه در راستای رسالت و ماموریت علمی و فرهنگی خود، روز پزشک و بزرگداشت ابن سینا را به بهترین وجه برگزار کرد که تکرار چنین برنامه هایی در مناسبت های مختلف رضایت بیشتر مخاطبان فرهیخته شبکه چهار را جلب خواهد کرد.