آرشیو چهارشنبه ۳‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۲۳
جامعه
۱۷
حق با شماست

داستان غم انگیز کارگر های بیکار شده

محمدی از زنجان: به بیمارستان موسوی زنجان بخش اورولوژی مراجعه کردم وقتی برای معاینه به اتاق دکتر مراجعه کردم 9 نفر خانم و آقا حضور داشتند و وقتی اعتراض کردم گفتند اگر دوست داری برای معاینه به مطب خصوصی دکتر مراجعه کن. از مسئولان وزارت بهداشت سوال دارم پس حق بیمار چه می شود؟

طیار از بابل: شرکت کاله مازندران با تمام بی مهری بیش از 500 نفر از کارگران خود اعم از سرپرست های خانواده را اخراج کرده است و هیچ دلیل قانع کننده ای برای این کار ارائه نداده است. از مسئولان می خواهیم فکری به حال کارگران این شرکت و خانواده های آنها کنند.

طاهری از تهران: برای برگزاری مراسم ختم و رفت و برگشت به بهشت زهرا از واحد گشت اتوبوسرانی، اتوبوسی درخواست کردیم. برای این سرویس سه ساعت اول 150هزار تومان صحبت شد که پرداخت شود و شبانه این کار انجام شد، ولی بنا بر دلایلی این سرویس کنسل شد. حال شرکت واحد گشت و همچنین معاونت بهره برداری شرکت اتوبوسرانی که مسئول نظارت بر شرکت های این چنینی و طرف قرارداد هستند ضمن دفاع از عملکرد ضعیف خود بابت کار نکرده و کنسلی که مقصر رانندگان شرکت مذکور بوده اند از ما بازهم پول طلب می کنند. آیا این نوع کلاهبرداری آشکار از کسانی نیست که می خواهند از وسایل نقلیه عمومی و به عبارتی دولتی برای این نوع مراسم خود استفاده کنند؟ لطفا مسئولان شهرداری و شرکت واحد به این موضوع رسیدگی کنند.