آرشیو پنجشنبه ۴‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۳۶۰۹
اقتصاد
۴
خبر

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی: رد کشف «بزرگ ترین محموله قاچاق» در بندر شهید رجایی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از برگزاری جلسات مختلف بین گمرک و این سازمان برای حل اختلافات درباره پنجره واحد و تصویب دو مصوبه خبر داد و کشف بزرگ ترین محموله قاچاق کشور در بندر شهید رجایی را نیز رد کرد و گفت: این موضوع را دستگاه قضایی باید تایید کند.

محمد سعیدنژاد به فارس درباره پرونده کشف 210 کانتینری قاچاق کالادر بندر شهید رجایی، گفت: در پرونده قاچاق کالادر بندر شهید رجایی، اظهارنظر قوه قضاییه برای ما حجت است و لازم نیست دستگاه های مختلف غیرمسوول، در این باره اظهارنظر کنند.

او گفت: با ورود ارگان های غیرمسوول، عده ای به اشتباه متهم می شوند و شاید در صورت وجود مقصران، حاشیه امنی برای آنها ایجاد شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: همان طور که قبلاهم اعلام شد در این پرونده تا به این لحظه هیچ یک از کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی دستگیر نشده اند، چون اداره بندر در ترخیص و خروج کالانقشی ندارد: حتی در نامه ای رسمی به وزیر راه، اعتراض خود را به انتشار این خبر اعلام کردیم.

سعیدنژاد گفت: در پرونده اعلامی رسانه ها مبنی بر قاچاق کالادر بندر شهید رجایی، مدعی هستیم تا زمانی که فساد اثبات نشده است، اتهام و تهمت زنی مناسب نیست و در این مورد نظر نهایی را دستگاه قضایی عنوان می کند و صحبت دیگر نهادهای غیرمسوول فقط مباحث یک سویه است.

گوشت گوسفندی4 هزارتومان گران شد

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه در یک ماه و نیم اخیر این نوع گوشت بین سه تا چهار هزار تومان گران شده است، گفت: با توجه به اینکه در آستانه عید قربان هستیم مسوولان باید فکری در این زمینه کنند.

علی اصغر ملکی به مهر گفت: درحال حاضر قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه عرضه شده به مغازه دار 29 تا 30 هزارتومان و عرضه به مشتری بین 33 تا 34 هزارتومان است. قیمت این نوع گوشت نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است.

او با بیان اینکه با کمبود دام در بازار مواجه هستیم، گفت: مسوولان باید دستور بدهند دام وارد بازار شود. وی ادامه داد: به هر حال در این شرایط یا باید از ذخایر استفاده شود یا دستور بدهند عشایر و کسانی که دام زنده دارند، آن را وارد بازار کنند.