آرشیو پنجشنبه ۴‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۲۴
فوتبال ایران
۱۱

ترابی: الگویم کریس رونالدوست

مهدی ترابی بازیکن جوان تیم ملی، یکی از امیدهای کی روش در مسیر جام جهانی به حساب می آید. البته او هنوز به پیشرفت صد درصد نرسیده، ولی امیدوار است با درخشش در تیم ملی بتواند سال آینده در اروپا بازی کند و پله های پیشرفت را سریع طی کند.

ترابی هم مثل خیلی از ستاره های جوان فوتبال ایران سودای درخشش در فوتبال اروپا را دارد و امیدوار است یک روز این اتفاق بیفتد. ترابی که سه شنبه همراه دیگر بازیکنان تیم ملی به موزه فوتبال ایتالیا رفته بود، در پاسخ به این سوال که الگوی تو در فوتبال دنیا چه بازیکنی است، پاسخ می دهد: «قطعا کریس رونالدو. او را خیلی دوست دارم و در تلاش و تمرین، الگوی من است. رونالدو یک فوتبالیست کامل است و برایش فوتبال از هر چیز دیگری اهمیت بیشتری دارد. او همیشه مشغول تمرین است و من هم دوست دارم مثل او در فوتبال پیشرفت کنم.»

ترابی که با پیراهن پله در این موزه عکسی به یادگار گرفت، در پاسخ به این سوال که فکر می کنی او بهتر بود یا مارادونا، می گوید: «خب من زیاد بازی این دو را ندیده ام، ولی فیلم بازی هایشان را کم و بیش دیده ام. هر دو از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند و سخت است یکی از آنها را انتخاب کرد.»