آرشیو پنجشنبه ۴‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۲۴
فرهنگ و هنر
۱۷
حق با شماست

به درختان آب نمی دهند تا خشک شوند

آقای محمدی از تهران: چرا شهرداری منطقه 4 ناحیه یک واقع در مجیدیه شمالی از دادن آب به درختان در کوچه های این محله خودداری می کند؟ خواهشمند است قبل از خشک شدن درختان و قطع آن فکری به حال آنها کنند.

یک شهروند: با وجود بازنشسته بودن و کهولت سن از سال 87 برای گرفتن مسکن مهر ماهدشت اقدام کرده ولی تاکنون شرکت سازنده از تکمیل و راه اندازی آن سر باز زده است. تکلیف ما چیست؟

پاسخ به یک پیام: در پی درج پیامی در 24 مرداد تحت عنوان «درخواست ساخت سرویس بهداشتی در ایستگاه ها» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل با ارسال دورنگاری اعلام کرد: ایستگاه هایی که دارای سرویس بهداشتی عمومی هستند بخصوص در خط 5 مترو مورد استفاده مسافران محترم قرار گرفته در سایر ایستگاه ها، مسافران در صورت نیاز می توانند به مسئولان ایستگاه مراجعه و از سرویس بهداشتی کارکنان استفاده کنند.

پاسخ به یک پیام: در پی درج پیامی در 23مرداد تحت عنوان «چرا اتوبوس های شرکت واحد زمان بندی دقیقی برای حرکت ندارند» مشاور مدیرعامل در امور اطلاع رسانی و تبلیغات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با ارسال دورنگاری اعلام کرد: با توجه به تدوین برنامه،تمامی اتوبوس های شاغل در خطوط جمعی براساس زمانبندی نسبت به تامین نیازهای حمل و نقلی شهروندان اقدام و پایش انجام این مهم نیز با استفاده از برنامه مدیریت هوشمند ناوگان صورت می پذیرد. لذا از لحاظ مشکلات مرتبط با تردد ناوگان در مسیرهای مصوب از جمله رفتارهای ترافیکی، تقاطع ها، چراغ های راهنمایی و... که مدیریت آن از حیطه اختیارات این شرکت خارج است، اجرای برنامه زمانبندی به طور مقطعی نامنظم می شود.