آرشیو شنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۲۵
فرهنگ و هنر
۲۴

«ایستاده در غبار» به فروش دو میلیاردی رسید

از روز چهارشنبه یک فیلم اجتماعی به تعداد فیلم های روی پرده اضافه شد و در میان آثار به نمایش درآمده اخیر فیلم های کمدی و اجتماعی نظر مخاطبان را به خود جلب کرد.

هفته گذشته فیلم های کمدی و اجتماعی نظر مخاطبان را به خود جلب کرد و در میان فیلم های «آبنبات چوبی» و «من» در آثار اجتماعی و فیلم «ناردون» و «زاپاس» در آثار کمدی با اقبال مواجه شد.حبیب اسماعیلی، مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود گفت: فروش «ناردون» بسیار خوب بود و در تهران با فروش 900 میلیونی روبه رو شد و در کل فروش فیلم به یک میلیارد و 150 میلیون تومان رسید. این فیلم 30 سالن در شهرستان و 27 سالن در تهران در اختیار دارد.

وی درباره فروش «دزد و پری» توضیح داد: سالن های بیشتری در اختیار فیلم قرار گرفته و هم اکنون با فروش 650 میلیون تومانی مواجه شده است.

علی سرتیپی، مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران در گفت وگو با فارس اظهارکرد: فیلم «بارکد» در تهران و شهرستان 11 میلیاردی شد و فیلم «لانتوری» به فروش چهار میلیارد و 60 میلیون رسید. «دراکولا» به فروش چهار میلیارد و ده میلیون نائل شد و فیلم «ایستاده در غبار» با احتساب فروش سینماهای هنر و تجربه به فروش دو میلیارد و 50 میلیون تومان دست یافت.