آرشیو یکشنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۲۹۷
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

افزایش قیمت سیمان:

هموطن محترمی در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند که در استان گلستان کارخانه های سیمان محصول خود را به صورت نامتعارفی گران کرده اند. آیا دولت از این افزایش قیمت با خبر است یا اینکه خودسرانه قیمت ها را افزایش داده اند؟

تشکر از زحمات دولت:

آقای احمدنژاد در تماس با ما عنوان کردند که می خواستم از آقای روحانی به دلیل زحماتی که در این مدت 3 سال کشیده اند تشکر کنم و گله ای هم از صدا و سیما دارم بخصوص از برنامه 30: 20 شبکه 2 که اینقدر مشکلات را بزرگنمایی نکنند و کارهای مهم و مثبتی هم که در دولت انجام شده است را منعکس کنند. دولت در حوزه سلامت و کشاورزی و... اقدامات اساسی زیادی انجام داده است که قابل قدردانی است.

اجرای طرح بدون مطالعه:

آقای رنجبر نیز چنین بیان کردند که وضعیت ترافیک خیابان دماوند چهارراه تهرانپارس بسیار اسفناک است. از دلایل آن جمع آوری اتوبوس های برقی اعلام شده اما همچنان در وسط چهارراه برقرار است و هیچ کارایی ندارد و باعث ترافیک شده است. زیرپل ایستگاه سواری و مینی بوس های پردیس و بوهمن و رودهن است. دوربرگردان به سمت مازندران با مشکلات ترافیکی عجیبی روبه رو است. چرا بدون مطالعه اقدام به اجرای طرح های ترافیکی می کنند. تمام اتوبوس های بین شهری همه از زیرپل به ترمینال وارد می شوند. سرپیچ ایستگاه آتش نشانی محل تجمع مسافرکش ها شده است. در روزهای آخر هفته این ترافیک به اوج خود می رسد و باید فکری اساسی برای مدخل ورودی و خروجی شهر کرد. این ترافیک مردم را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.