آرشیو یکشنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۲۹۷
ورزشی
۲۳

فوتبال جهان

گواردیولا: از نبرد با بارسا هیجان زده ام

پپ گواردیولا، سرمربی امسال منچسترسیتی گفت از تقابل با بارسلونا، تیم سابق خودش در لیگ فوتبال قهرمانان اروپا از حالابه وجد آمده است. وی افزود: ناگفته پیدا است که این مسابقه برای من متفاوت و خاص باشد. سفر مجدد به اسپانیا و بازی کردن در نوکمپ، اتفاقی هیجان انگیز برای من است. من در آنجا بزرگ شده ام و بخش عمده از خاطراتم مربوط به بارسلونا است. وی افزود: البته این حرف ها به معنای نفی ارزش های دو همگروهی دیگر ما یعنی سلتیک و مونشن گلادباخ نیست.

منتفی شدن انتقال «ماتوییدی» به یووه

پاری سن ژرمن دیروز تاکید کرد خیال فروش بلز ماتوییدی، هافبک ملی پوشش به یوونتوس را ندارد. یووه وی را برای پر کردن جای خالی پل پوگبا می خواست که اخیرا طی قراردادی نجومی به منچستریونایتد پیوسته است. با این حال اونای امه ری، سرمربی اسپانیایی امسال سن ژرمن با رد این احتمال، گفت: تا پایان زمان نقل و انتقال ها هر اتفاقی متصور است الاانتقال ماتوییدی به تیمی دیگر، زیرا ما به او بسیار احتیاج داریم و من نیز اصرار بر ماندن وی دارم.

اعلام انزجار تماشاگران فرانسوی از رژیم صهیونیستی

در جریان دیدار اواخر هفته گذشته «سن اتی ین» فرانسه با نماینده رژیم غاصب صهیونیستی در مرحله انتخابی مسابقات فوتبال «لیگ اروپا»، هواداران این تیم فرانسوی با برافراشتن پرچم فلسطین روی سکوها، انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس به نمایش گذاشتند. چند روز پیش تر طرفداران سلتیک اسکاتلند نیز ضمن رویارویی تیم شان با نماینده این رژیم، دست به عملی مشابه زده بودند.