آرشیو یکشنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۲۹۷
حوادث
۱۸

حوادث جهان

آرزو کیهان
آرزوی عجیب مرد 145 ساله

پیرترین مرد دنیا با 145 سال سن آرزوی مرگ دارد. «ممباح گوتو» که اندونزیایی است سال 1870 میلادی متولد شده و در تمام این سال ها کسی از وجود وی با این سن و سال آگاهی نداشته است.

این مرد در طول زندگی طولانی اش 4 بار ازدواج کرده و تمامی خواهر و برادران خود را ازدست داده است. تمامی فرزندان «ممباح» نیز فوت کرده و تنها نوه و نتیجه هایش باقی مانده اند.

این مرد به خبرنگاران گفته: آنچه اکنون می خواهم مرگ است و برای مردن آماده هستم.نوه های وی می گویند این روزها پدربزرگشان اغلب می نشیند و به صدای رادیو گوش می دهد، چرا که میزان بینایی اش بسیار اندک شده و بدرستی نمی تواند اطرافش را ببیند.

مرد عصبانی سر زنش را برید

مرد جنایتکارساکن تگزاس درامریکا درجریان مشاجره شدید خانوادگی، با چاقو به جان همسر جوانش افتاد و او را مقابل چشمان فرزندان خردسالشان سربرید. عامل جنایت نیز دقایقی بعد و درکمال خونسردی و بدون هیچ مقاومتی از سوی پلیس دستگیرشد. اما هنوز درباره انگیزه جنایت اطلاعاتی دردست نیست.یکی از ماموران پلیس گفته: این زوج اختلاف چندانی با هم نداشته اما هنوز بدرستی عامل اصلی چنین جنایت هولناکی روشن نشده است و تحقیقات در این باره ادامه دارد. متهم نیز با قرار وثیقه 500 هزار دلاری بازداشت است. هر دو فرزند این زوج نیز در اختیار سازمان حفاظت از کودکان قرار گرفته اند.