آرشیو دوشنبه ۸‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۲۶۶۸
حوادث
۱۳

داماد، پدرزن را کشت

تحقیقات پلیسی برای دستگیری مردی که متهم است پدرزنش را در محله افسریه به قتل رسانده، آغاز شد. ماموران ساعت یک بامداد جمعه گذشته از طریق تماس های مردمی با فوریت های پلیسی 110، از وجود جسد مرد میان سالی در محوطه فضای سبز پارک مطلع شدند و مشخص شد مردی حدودا 50ساله به شدت مجروح شده و خون زیادی از وی رفته و جسد بی جان او روی چمن های پارک رها شده است.

پس از انتقال پیکر این مرد به بیمارستان و تایید مرگ او، به دستور بازپرس جنایی پایتخت تحقیقات ویژه ای دراین باره آغاز شد.

خانواده مرد میان سال در تحقیقات اولیه داماد خانواده را به عنوان قاتل معرفی کردند. دختر خانواده گفت: من و همسرم چند وقتی است با هم اختلاف داریم و من در خانه پدرم هستم. در این مدت همسرم هر روز تماس می گرفت، اما عصر روز حادثه بار دیگر با من تماس گرفت و با پدرم برای صحبت در پارک قرار گذاشت. احتمال می دهم او پدرم را به قتل رسانده باشد.

پس از اظهارات دختر مقتول و انجام تحقیقات جنایی مشخص شد متهم هم زمان با جنایت متواری شده است. با به دست آمدن این سرنخ ها، محسن مدیرروستا، بازپرس ویژه قتل تهران، به تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی دستور داد بهروز را به عنوان عامل اصلی قتل مرد میان سال شناسایی و دستگیر کنند. بنا بر این گزارش، تحقیقات دراین باره همچنان ادامه دارد.