آرشیو سه‌شنبه ۹‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۲۹۹
صفحه اول
۱

بازدید معاون و رئیس دفتر رئیس جمهوری از اردوی پارالمپیکی ها

نوبخت: پارالمپیکی ها مردم را خوشحال تر می کنند

فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بعدازظهر دیروز میزبان محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهوری بود.

در ابتدا نوبخت با حضور در این فدراسیون از اردوی تیم های والیبال نشسته مردان و همچنین تیم ملی تیراندازی که قرار است به پارالمپیک اعزام شوند دیدن کرد. سخنگوی دولت در حاشیه تمرینات تیم ملی والیبال نشسته اظهار داشت: «از حضور در جمع ورزشکاران پارالمپیکی روحیه گرفتم. حضور من در فدراسیون با تمرین تیم والیبال نشسته مصادف شد و با توجه به گرایشی که به این رشته دارم واقعا لذت بردم. با توجه به پیشینه قهرمانی، بیشتر در حوزه پارالمپیک انتظار داریم که مردم نیز از نتایج کاروان پارالمپیک ایران خوشحال تر شوند.» همچنین در حاشیه این بازدید و تماسی که از سوی رئیس جمهوری با نوبخت صورت گرفت، حسن روحانی اطمینان خاطر داد از هیچ کوششی برای موفقیت کاروان اعزامی «منا» به پارالمپیک 2016 دریغ نخواهد شد.

در ادامه محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز با حضور در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان از اردوی تیم های والیبال نشسته بانوان و تیم بسکتبال با ویلچر مردان بازدید کرد. وی در این بازدید خطاب به ملی پوشان والیبال نشسته بانوان گفت: «شما نماینده 80 میلیون ایرانی هستید و باید هر چه قدرتمندانه تر در مسابقات حاضر شوید. دولت هر کاری که از دستش بر بیاید برایتان انجام خواهد داد.» رئیس دفتر رئیس جمهوری در بخش پایانی صحبت های خود خاطرنشان کرد: «شما باید غیرتمندانه بازی کنید و اگر با همت بالابه میدان بروید به پیروزی و موفقیت خواهید رسید.»

مراسم بدرقه رسمی کاروان فرهنگی ورزشی منا، روز چهارشنبه، دهم شهریور ماه، ساعت 16 در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان برگزار خواهد شد.