آرشیو سه‌شنبه ۹‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۲۹۹
سیاسی
۲

خبر

کمال خرازی: رهبر معظم انقلاب ازگزارش عملکرد دولت استقبال کردند

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی از استقبال رهبر معظم انقلاب اسلامی از گزارش های ارائه شده توسط اعضای دولت یازدهم خبر داد و گفت: «این استقبال نقطه امیدی برای دولت شد تا ان شاءالله با جدیت، کارشان را ادامه دهند و به نتایج قابل توجهی دست یابند.» کمال خرازی در گفت وگو با ایرنا،افزود: «درهفته دولت فعالیت های قوه مجریه به اطلاع مردم رسانده می شود. دولت یازدهم هم با وجود همه فشارها و مشکلاتی که بر جمهوری اسلامی تحمیل شده بود، الحمدلله گام های بسیار مهم و موثری را برداشت.» وی اظهار داشت: «انتظار می رود که در سال

باقی مانده دولت یازدهم، این اقدام های موثر به نتایج نهایی برسد و مشکلات اقتصادی مردم و بیکاری تا حد زیادی برطرف شود.» رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تصریح کرد که خوشبختانه ارزیابی کلی از دولت یازدهم مثبت است.

عذرخواهی اشرفی اصفهانی از بقایی

حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی درباره سخنان سال گذشته خود در جمع آذری های مقیم تهران توضیحی کوتاه به روزنامه ایران داد. وی گفت: آنچه در جلسه افطاری آذری های مقیم تهران در سال 94 در رابطه با آقای مهندس بقایی معاون اجرایی رئیس جمهوری سابق گفته ام و در روزنامه قانون منتشر شده بود، صحت نداشته و خلاف واقع بوده است. وی افزود: بابت این سخن مطرح شده از ایشان عذرخواهی می کنم.

ورود پیکر 66 شهید به کشور

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم ورود پیکر مطهر 66 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به کشور، گفت: با توجه به اینکه ملت ایران از حضور در حج ابراهیمی محروم شدند، آیین برائت از مشرکین امسال با حضور 110 شهید دوران دفاع مقدس در سراسر کشور برگزار می شود. به گزارش تسنیم، سردار سید محمد باقرزاده با بیان اینکه حج بدون برائت از مشرکین معنا ندارد، افزود: این شهدای عزیز که تازه به وطن بازگشته اند کسانی هستند که جلوی امریکا و مزدوران منطقه ای آنها سینه سپر کردند و امسال ملت شریف ایران آیین برائت از مشرکین در روز عرفه را در کنار این شهدا برگزار می کنند. بنابراین گزارش، پیکر مطهر 66 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس روز گذشته – دوشنبه - از مبدا بندر بصره وارد اسکله مسافری آبادان شد و با حضور یگان های نظامی و انتظامی و مردم آبادان مراسم استقبال از آنها صورت گرفت.