آرشیو سه‌شنبه ۹‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۲۶۶۹
حوادث
۱۳

پنج قاره

سانحه رانندگی در مصر 12 کشته داد

دست کم 12 نفر در پی وقوع یک سانحه رانندگی در جنوب مصر جان خود را از دست دادند. یک مینی بوس مسافربری با خودرو دیگری در جنوب مصر برخورد کرد و این حادثه 12 کشته برجای گذاشت و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند. پلیس مصر با بیان اینکه این سانحه رانندگی به دلیل سرعت بالارخ داد، اعلام کرد: پس از وقوع تصادف 9 دستگاه آمبولانس در محل حاضر شدند و اجساد قربانیان و مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند. وقوع تصادف های جاده ای در مصر امری متداول است که دلیل آن می تواند فقدان سیستم های نظارتی، نامناسب بودن وضعیت جاده ها و توجه نکردن به قوانین راهنمایی و رانندگی باشد.

سربریدن همسر جلو چشم فرزندان

مردی در شهر تگزاس سر همسرش را از تن جدا کرد. دیو دوازت 23ساله پس از اعتراف به بریدن سر همسرش و گذاشتن آن در فریزر خانه، بازداشت شد. ماموران پلیس پس از گزارش این قتل در صبح روز پنجشنبه، برای انجام تحقیقات به خانه آنها مراجعه کردند اما پس از جست وجوی خانه و نیافتن هیچ سرنخی، آنجا را ترک کردند.

پلیس دو ساعت بعد و پس از دریافت گزارش دیگری از آشنایان که تقریبا مطمئن بودند دیو همسرش، ناتاشا دوازت 21ساله را به قتل رسانده، به محل جرم بازگشتند و سر مقتول را داخل فریزر یافتند. گفته شده هنگام حادثه دو فرزند قاتل و مقتول داخل خانه بوده اند و هنگامی که قاتل خود را تسلیم کرد، تمام بدنش غرق در خون همسرش بود. درحال حاضر وی در زندان به سر می برد و هنوز از انگیزه قتل خبری منتشر نشده است.