آرشیو پنجشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۳۰۱
ورزشی
۲۳

اخبار

نامه تازه تاج به سران <ای اف سی>

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در نامه ای خطاب به دبیرکل «AFC» تاکید کرد کشورمان هیچ مشکلی در زمینه میزبانی مسابقات خانگی خود چه در سطح ملی و چه در رده باشگاهی ندارد. وی با اشاره به ماجرای فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا و انجام بازی های ایران و عربستان در زمین های بی طرف، متذکر شده است ایران آماده میزبانی از تمامی تیم های آسیایی است و هر کس نمی خواهد و نمی تواند بیاید، مسئول رفتار خویش است.

حال گل محمدی رو به بهبودی می رود

یحیی گل محمدی، سرمربی ذوب آهن که سه شنبه شب هنگام آماده شدن برای سفر به چین و شرکت در یک کلاس آموزش مربیگری در فرودگاه دچار حال بهم خوردگی شده و از ساعات پیش از آن تب و سرفه هم داشت، به جای سفر فوق، به بیمارستانی در تهران گسیل و آنجا بستری شد و خوبشختانه دیروز گفته شد که حالش رو به بهبودی می رود.

فهرست نهایی تیم ملی فوتسال اعلام شد

محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال دیروز اسامی 18 بازیکن مورد نظرش برای شرکت در مرحله نهایی اردوی تمرینی این تیم و حضور در جام جهانی کلمبیا را اعلام کرد. این اردو از 13 تا 18 شهریور در تهران برپا می شود و تیم ملی 19 شهریور به کلمبیا می رود. نامدارانی چون کشاورز، طاهری، طیبی، حسن زاده و بهادری جزو منتخبین هستند.

مسعود مصدق پور برترین شطرنج باز جوان آسیا

سومین مراسم سالانه قدردانی از برترین های شطرنج آسیا 9 شهریور ماه در شهر العین امارات مقر فدراسیون شطرنج آسیا برگزار شد. در این مراسم مسعود مصدق پور قهرمان شطرنج جوانان آسیا و قهرمان شطرنج نوجوانان جهان موفق شد به عنوان جوان برتر آسیا در سال 2015 دست پیدا کند. همچنین تیم شطرنج نوجوانان زیر 16 سال ایران برترین تیم آسیا شد و فدراسیون شطرنج ایران به عنوان موفق ترین فدراسیون در زمینه پیشرفت نوجوانان نام گرفت.