آرشیو پنجشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۳۰۱
خوانندگان
۱۶
شهروند و شهرداری

به خاطر تصمیم شهرداری، خودم را آتش می زنم

آقای علیاری در تماس با روزنامه ایران گفته: با توجه به گرفتاری ها و پرداخت دیه سنگین و بدهکاری های فراوان، از همه جا بریده بودم پس مجبور به فروش دمپایی در کنار خیابان شدم که شهرداری تمام اجناس من را برد، در صورتی که همه در آن محل دستفروشی می کنند چون من باج بده نبودم اجناسم را برده اند. تصمیم گرفته ام به ریاست جمهوری بروم و خودم را آتش بزنم. من یک شهروند هستم و دارای حق و حقوقی هستم. من این کار را می کنم تا مسئولان بدانند از روی گرفتاری و بدبختی به این کار روی آورده ام.

مخاطبی در تماس با ما گفته: تردد در سه راه زیبادشت بالای دهکده المپیک بسیار زیاد است. ما این موضوع را با شهرداری منطقه در میان گذاشتیم و درخواست کردیم پل هوایی عابر پیاده برقی آنجا نصب شود تا خطر کمتری متوجه عابران پیاده باشد. اما هنوز خبری نشده و تقاضای پیگیری داریم.

آقای باباعلی پور گفته: من هر روز از جنوب به شمال اتوبان مدرس تردد می کنم. بعد از خروجی دستجردی همیشه در اتوبان آب وجود دارد که علت آن آبیاری فضای سبز اطراف اتوبان است که باعث ترمز و تغییر مسیر خودروهای عبوری و ترافیک و تصادف یا کثیف شدن آنها می شود. از شهرداری منطقه تقاضا داریم از هدر رفت آب و ایجاد مشکلات ترافیکی جلوگیری کند.

صدای اپراتور واگن مترو را ملایم کنید

آقای حسنی نسبت به تغییرات اخیر در صدای اعلام کننده گویای واگن های مترو تهران گلایه کرده و گفته: اخیرا داخل قطار مترو اعلام ایستگاه ها توسط صدای مردانه و بسیار خشن اعلام می شود. خواهش می کنم برای ایجاد آرامش مسافران به حال سابق برگردد و از صدای ملایم خانم برای اعلام ایستگاه استفاده کنند.