آرشیو پنجشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۶۳۰۱
خوانندگان
۱۶
ایران و خوانندگان

ریزبینی های خوانندگان در سطرهای «ایران»

کیانپور از رشت - 566... 0910: با سلام. از زمان تغییرات جدید روزنامه، مطالب «صفحه سلامت» هفتگی شده، سابق در گوشه صفحه آخر سمت چپ نکته نغز یا تک بیتی جالب بود و اکنون جای خود را به مطالب بالای کاریکاتور داده، در حالی که کاریکاتور احتیاجی به توضیح ندارد.

250.. 0910: به نظر می رسد تلفظ و املای درست شهر «کلاس» در شمال فرانسه - صفحه 8 روزنامه 30 مردادماه - شهر «کاله» باشد. در عکس نیز Calais به زبان فرانسه است نه «کلاس».

ایران: از دقت نظر این خواننده ارجمند تشکر می کنیم. حق با شماست، تلفظ صحیح این شهر «کاله» است.

عظیمی از ارومیه - 754... 0918: در صفحه خوانندگان 28 مرداد، مطلب و تصویری از آبشار بیشه لرستان به قلم خانم سمیه یاوریان کار شده و گفته شده کامیاران در استان کرمانشاه است، در حالی که کامیاران در استان کردستان قرار دارد. جغرافیا و تقسیمات کشوری را اشتباهی به خورد مردم ندهید.

صفحه خوانندگان: با تشکر از این خواننده نکته سنج، امیدواریم این خواسته شما را با دقت بیشتری رعایت کنیم.

022... 0935: از توجه مدیران محترم روزنامه به پیامک های ارسالی مخاطبان و پاسخ به نظرات مخاطبان سپاسگزارم.

548... 0917: در روزنامه خبری در مورد افتتاح یک کتابخانه، همایش، کنفرانس، نمایشگاه و... نوشته می شود اما با کمال تاسف آدرس این مکان نوشته نمی شود و خواننده خبر نمی داند آن محل را چگونه پیدا کند. لطفا تهیه کنندگان خبر توجیه شوند.

روزنامه ایران: حق با شماست، اما به خاطر فضای محدود ستون ها گاه همکاران مجبور به حذف نشانی ها می شوند، با این حال سعی می شود در حد امکان به این خواسته عمل شود.

باغبان از مسجد سلیمان -613... 0916: می خواهم تشکر کنم از پیمان مقدم عزیز - طنزنویس روزنامه - به او بگویید بابت مقاله هایش کمال تشکر را داریم.

مخاطبی از جامعه پزشکان جراح از کاشان در تماس با ما گفته: از خوانندگان همیشگی روزنامه ایران هستم و می خواستم از روزنامه پرمحتوا و خواندنی و جالب شما تشکر کنم. قبلا در یکی از صفحات، مطالب پزشکی چاپ می کردید که بسیار مفید بود. می خواستم درخواست کنم مجددا این صفحه را چاپ کنید تا از آن استفاده کنیم.