آرشیو پنجشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۸۷۴۸
ورزش
۱۱

گوناگون

رونمایی ازبزرگترین پرچم ایران

بزرگترین پرچم ایران برای تشویق تیم ملی فوتبال کشورمان قراراست در دیدار امشب با قطر رونمایی شود.این پرچم با ابعاد 70 در 30 متردوخته شده است، تا در دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در انتخابی جام جهانی 2018 در ورزشگاه آزادی به اهتزاز درآید.

قوچان نژاد: باید 3 امتیازدرآزادی بگیریم

مهاجم تیم ملی گفت: امیدوارم برابر قطرسه امتیاز را درخانه نگه ‎داریم. قوچان نژاد گفت: بازی سختی مقابل قطرداریم. آنها تیم قدرتمندی خصوصا از نظر فیزیکی هستند.

بازیکنان قطر آماده هستند. البته تیم ما هم بسیار خوب تمرین کرده است. مطمئنم بازی خوبی است وامیدوارم سه امتیاز را درآزادی بگیریم.

صعود خواهران بسیجی به قله بدر

خواهران بسیجی منتخب 16 استان امروزبه قله بدرکرمانشاه صعود کردند. زینی وند مدیرورزش خواهران بسیج درگفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج دراین ارتباط گفت: دردومین صعود سراسری سال 95، خواهران بسیجی منتخب کشور به مناسب بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت خواهر شهیده رقیه رضایی به قله بدر صعود کردند.

دین محمدی: باید گام اول را محکم برداریم

بازیکن پیشین تیم ملی گفت: 20 دقیقه اول دیدار با قطر بسیار مهم است که حریف را تحت فشار قرار داده و به گل برسیم.دین محمدی گفت: ما میزبان هستیم و هواداران امشب درکنارتیم ملی ایران خواهند بود.

وامیدوارم تیم ملی موفق به شکست قطرشود و گام اول را محکم بردارد. همیشه بازی اول در هر تورنمنتی تاثیرگذاراست.

هواپیمای ایرباس برای تیم ملی

رئیس سازمان تیمهای ملی فوتبال،گفت: برای سفر تیم ملی به چین، هواپیما و اتوبوس اختصاصی درنظر گرفته شده است. ساکت درخصوص تدارکات پیش بینی شده برای برگزاری دیدارهای تیم ملی ایران مقابل قطر و چین افزود: با حمایت ریاست جمهوری وجهانگیری معاون اول ایشان، هواپیمای ایرباس 340 را برای سفر تیم ملی فوتبال کشورمان به چین در نظر گرفته شده است.

صادقیان به استقلال می رسد

پیام صادقیان هافبک تیم ماشین سازی به دلیل شکستگی از ناحیه دست، هفته چهارم لیگ برتررا از دست داد. او زودتر از حد موعد گچ دستش را باز کرد و حالاخودش را برای بازی با استقلال آماده می کند.