آرشیو چهارشنبه ۱۷‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۵
ورزش
۱۸

عربستان؛ 3 پنالتی و 3 گل!

عربستان در دیداری جنجالی و با دو پنالتی که داور قطری در 10 دقیقه پایانی برای آنها گرفت توانست عراق را شکست بدهد. در این بازی که با توجه به ممانعت عربستان از بازی در خاک عراق، در ورزشگاه شاه عالم مالزی برگزار شد، عراق با گل دقیقه 18 محمد عبدالرحیم از حریف خود پیش افتاد و این برتری را تا دقیقه 81 حفظ کرد، اما عربستان با دوضربه پنالتی توانست از شکست پیروزی بسازد.

پنالتی دومی که خمیس، داور قطری در دقیقه 88 به سود عربستان اعلام کرد با اعتراض شدید عراقی ها مواجه شد و تصاویر هم حکایت از این داشت که داور با سختگیری علیه عراق اعلام پنالتی کرده است. به این ترتیب عربستانی ها که در بازی با تایلند با یک پنالتی بحث برانگیز در دقیقه 84 پیروز شدند در دومین بازی نیز با دو ضربه پنالتی برنده از زمین خارج شدند.

در دیگر بازی این گروه ژاپن در بانکوک مقابل تایلند با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. ژاپنی ها که در نخستین بازی خود در سایتاما مغلوب امارات شده بود، در بازی دوم با 2 گل هاراگوچی (18) و آسانو (75) مقابل میزبان خود تایلند پیروز شدند تا با 3 امتیاز به کورس رقابت برای صدرنشینی بازگردند. در این گروه عراق و تایلند با 2 شکست در 2 بازی نخست در قعر جدول قرار دارند.