آرشیو چهارشنبه ۱۷‌شهریور ۱۳۹۵، شماره ۴۶۳۵
ورزش
۱۸

بیرانوند و فقر بازی تدارکاتی

علیرضا بیرانوند در حالی دیروز در دومین بازی پیاپی تیم ملی دروازه خود را بسته نگه داشت که به هیچ عنوان در حد و اندازه های یک دروازه بان ششدانگ در این مسابقه ظاهر نشد.

بیرانوند که با احتساب بازی دیروز هفتمین بازی ملی خود را پشت سر گذاشت که شش مسابقه فوق را اصطلاحا با کلین شیت پشت سر گذاشته است و این می تواند آمار فوق العاده برای یک دروازه بان آن هم در تیم ملی محسوب شود.

با این حال دروازه بان آماده این فصل پرسپولیس که با بازی های کم نقص خود در درون دروازه سرخپوشان توانست نظر کی روش را جلب کرده و علیرضا حقیقی را به نیمکت بدوزد هم در دیدار با قطر و هم جدال با چین متزلزل نشان داد. نه تنها خبری از شروع مجدد های بی نقص این بازیکن نبود که در دریافت معمولی ترین توپ ها نیز متزلزل ظاهر می شد.

بیرانوند اگر می خواهد پیراهن شماره یک تیم ملی را از آن خود کند که با این روند و این تزلزل روحی نمی تواند به هدف خود برسد. شاید اگر شمار بازی های ملی بیرانوند بیشتر از اینها بود، او در مسابقات مختلف و تیم ملی از فقر بازی تدارکاتی رنج نمی برد، امثال بیرانوند هم اندوخته های ملی خود را افزایش می دادند و تا این حد تن خودش و دوستداران فوتبال ملی را در زمان برگزاری یک مسابقه رسمی نمی لرزاندند!