آرشیو شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۴۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

«لبخند خوبان» در رادیو صبا

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس و با هدف تجلیل و گرامیداشت یاد و نام فرماندهان و شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی، «شبکه رادیویی صبا» برنامه هایی برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «لبخند خوبان» کاری از گروه طنز و سرگرمی رادیو صباست که در آن خاطرات طنز رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس در قالب نمایش طنز روایت می شود. در این برنامه سعی شده شنوندگان با فرهنگ جبهه هرچه بیشتر آشنا شوند و از چگونگی حفظ روحیه پرنشاط همراه با لبخند این عزیزان در مواجهه با دشمن و در سخت ترین شرایط آن دوران آگاهی یابند. «لبخند خوبان» به تهیه کنندگی ناهید گودرزی و گویندگی علیرضا تابان و نویسندگی ضیاءالدین خالقی هر روز ساعت 11 و 30 دقیقه و 18 و 20 دقیقه پخش می شود.

ویژه برنامه «فرماندهان» مستندی است پیرامون زندگی سرداران و فرماندهان شهید دوران دفاع مقدس که در آن سعی شده رشادت ها، دلاوری ها و تدابیر این بزرگمردان در زمان عملیات مهم و زمینه ساز پیروزی، بیان شود. همچنین در این ویژه برنامه خصوصیات بارز اخلاقی و خاطراتی از این سرداران شهید از زبان خانواده و همرزمانشان روایت می شود. «مستند فرماندهان» در هفته دفاع مقدس از 31 شهریور تا 6 مهر در ساعت 20 و 30 دقیقه به مدت 30 دقیقه تقدیم مخاطبان خواهد شد.

«باشگاه صبا» نیز عنوان برنامه ای است که هر روز ساعت 8 و 30 دقیقه به صورت زنده و در قالب مسابقه ای مهیج از گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا روی آنتن می‎رود.