آرشیو شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۴۷
ورزش
۹

فوتبال اروپا

رانیری: می خواهم از مورینیو انتقام بگیرم

کلودیو رانیری، سرمربی لسترسیتی در آستانه بازی امروز لستر در زمین منچستریونایتد،گفت: درگیری ام با ژوزه مورینیو به گذشته های دور برمی گردد.

مورینیو بعد از این که در سال 2004 جانشین رانیری در چلسی شد، این مربی ایتالیایی را یک بازنده توصیف کرد و در زمان حضور در اینتر هم با رانیری که سرمربی رم بود، درگیری لفظی زیادی داشت. رانیری گفت: دیگر مشکلی با مورینیو ندارم و تنها می خواهم انتقام شکست مقابل تیم او در دیدار کامیونیتی شیلد را بگیرم.

حمله دوباره آنچلوتی به پرز

کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ باز هم به شیوه اداره رئال مادرید توسط فلورنتینو پرز انتقاد کرد. او در پاسخ به خبرنگاری که از او درباره تفاوت بایرن و رئال پرسید، گفت: فرق این دو باشگاه در این است که در راس باشگاه بایرن مونیخ، فردی فوتبالی (بیکن باوئر) قراردارد که روزی فوتبالیست بوده و فوتبال را بهتر درک می کند. در مادرید فشارهای بیرونی زیادی از جمله برنامه ‎های تلویزیونی و رادیویی و روزنامه ها وجود دارد.

کارلتو با اشاره به پیشنهاد اغواکننده پاری سن ژرمن به فوق ستاره لهستانی بایرن گفت: خیالتان راحت. لواندوفسکی قراردادش را با بایرن تمدید می کند.

مورینیو: می خواهند مرا خراب کنند!

خوزه مورینیو، پیشکسوتان منچستریونایتد را متهم کرد که قصد ضربه زدن به اعتبارش را دارند! ژوزه مورینیو هم اکنون خودش را برابر بازیکنان بزرگ اسبق منچستر می بیند.

بعد از سه باخت پیاپی در یورو لیگ و لیگ برتر، انتقاد از یونایتد و کادر فنی این تیم شدت گرفت، اما مورینیو به جای پذیرش این انتقادات، جبهه گیری کرد و گفت: دنیای بیرون از ما همه انیشتین هستند؛ کسانی که می کوشند به 16 سال سابقه کاری من لطمه زده و تاریخ باورنکردنی منچستریونایتد را دفن کنند؛ اما مثل روز برایم روشن است که هواداران یک بار دیگر به طور کامل از تیم حمایت خواهند کرد.