آرشیو شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۴۷
ورزش
۱۸

پایان دوران مصدومیت روزبه چشمی

بی تعارف باید گفت از روزی که روزبه چشمی مصدوم شد، خط میانی استقلالی ها افت شدیدی را تجربه کرد. بازیکنان جایگزین هرگز نتوانستند آن طوری باشند که اعضای کادر فنی استقلال می خواهند. این هم یکی از بدشانسی های استقلال بود که روزبه - که در بهترین شرایط آمادگی خودش قرارداشت - برای چند ماه خانه نشین شود.

استقلالی ها در شش هفته ابتدایی لیگ برتر هیچ بردی نداشتند تا این که بالاخره در هفته هفتم طلسم شکست و آنها توانستند ذوب آهن اصفهان را در خانه شکست دهند. شاید نظر خیلی ها این باشد که یک بازیکن نتواند نقش چندانی در عملکرد تیمی استقلال داشته باشد اما باید گفت روزبه از آن دسته بازیکنانی است که بازی هایش به چشم می آید و می تواند تاثیر زیادی در کمربند خط میانی تیمش داشته باشد.

او در پایان دوران مصدومیتش قرار است امروز در تست های پزشکی دکتر نوروزی شرکت کند تا اگر دکتر شرایط این بازیکن را تائید کرد، روزبه بتواند تمرین های گروهی را با سایر بازیکنان آغاز کند. بدون شک بازگشت روزبه چشمی در این مقطع، بهترین خبر ممکن برای استقلالی هاست. ضمن این که دکتر نوروزی هم در این مورد گفته است: اگر شرایط روزبه خوب باشد، از روز یکشنبه می تواند بدون هیچ مشکلی تمرین کند.