آرشیو شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۴۷
فوتبال ایران
۱۱

مدافع سپاهان و اتهام کم کاری مقابل پرسپولیس

شجاع خلیل زاده: آنها را نمی بخشم!

شجاع همان بازیکنی بود که سرخپوشان در ابتدای فصل تلاش زیادی کردند تا او را به تیمشان بیاورند، اما سماجت سپاهانی ها و اصرار عبدالله ویسی باعث شد تا این بازیکن که خودش هم علاقه زیادی به پرسپولیسی شدن داشت در اصفهان بماند.

ساعاتی پس از بازی سپاهان مقابل پرسپولیس در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، جایی که شاگردان برانکو طلسم 13 ساله را شکستند و موفق شدند طلایی پوشان را در خانه شان، شکست دهند، فضای مجازی پر شد از حاشیه های فراوان؛حاشیه هایی که می گویند شجاع خلیل زاده کم کاری کرده است!

این اتفاق در حالی افتاده است که خود شجاع از حرف هایی که مطرح می شود بیش از اندازه ناراحت است. در فضای مجازی کاربران حسابی از خجالت او درآمدند و او را از فحش های خودشان بی نصیب نگذاشتند. کار به جایی رسیده که شجاع با بغض می گوید: خدا جای حق نشسته است. من سرسفره پدر و مادرم نشسته ام و مثل بعضی ها نیستم. خدا جوابشان را بدهد.

خلیل زاده این را گفت و ادامه داد: در هر تیمی که بازی کرده ام، تمام تلاشم این بوده تا بهترین عملکرد را داشته باشم. زیاد اهل مصاحبه نیستم، اما عده ای از این سکوت من استفاده کرده اند. واقعا نمی دانم این که می گویند کم کاری کرده ام از کجا آمده، اما من همیشه سرباز تیمم بوده ام.

شجاع درباره صحنه مشکوکی که می گویند به گل پرسپولیسی ها منجر شده است هم می گوید: من توپ را رها کردم تا دروازه بان بگیرد. در آن سر و صدا احساس کردم که دروازه بان گفت من هستم و توپ را رها کردم. فوتبال برد و باخت دارد، اما من برای سپاهان چیزی کم نگذاشته و نمی گذارم. بعضی ها بی انصافی می کنند. چند شب است نخوابیده ام، آن وقت خیلی ها به همین راحتی هر چه از دهانشان در می آید به من می گویند.