آرشیو شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۴۷
فوتبال ایران
۱۱

درگوشی

شنیده می شود خسرو حیدری هم از دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی کاملاتعجب کرده است. او تصور می کرد قطعا به تیم ملی دعوت می شود، چراکه عملکرد خوبی در استقلال داشت اما کی روش نشان داد اعتقادی به این بازیکن ندارد.

شنیده می شود کارلوس کی روش بعد از بازی ازبکستان و کره جنوبی، جواب علی کریمی را می دهد. بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس اخیرا انتقادهای زیادی از اردوهای ایران کرده است.

شنیده می شود امید عالیشاه وینگر چپ پرسپولیس از دعوت نشدن به تیم ملی ناراحت است. او هم جزو بازیکنانی است که اگر هم خوب کار کند، معمولاجایی در فهرست کی روش ندارد چراکه این مربی ترجیح می دهد به بازیکنان دیگری مثل امیری اعتماد کند.

شنیده می شود تیم ملی ایران در بازی ازبکستان به احتمال زیاد پیراهن قرمز به تن می کند. ازبک ها در بازی های خانگی معمولاسفید به تن می کنند که در این صورت از پیراهن های قرمز ایران هم رونمایی می شود.

شنیده می شود کارلوس کی روش به حضور حسین ماهینی در تیم ملی اصرار داشت و حتی تا لحظه آخر پیگیر وضعیت این بازیکن بود، منتها پاسپورت حسین دوباره آماده نشد تا او بازی ازبکستان و کره جنوبی را از دست بدهد. ماهینی عملکرد دفاعی خوبی دارد و می توانست در دو بازی پیش روی تیم ملی مهره اثرگذاری باشد.