آرشیو یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵، شماره ۸۷۶۴
ورزش
۱۱

گوناگون

پرسپولیس به میدان می رود

خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: پیرو صحبت هایی که با سرمربی تیم داشتیم، تیم پرسپولیس بر اساس برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ روز جمعه، در چارچوب دیدارهای جام حذفی به میدان خواهد رفت.

سردار، فاتح کورس اسبدوانی

هفته هفتم کورس اسبدوانی تهران در حالی در مجموعه اسبدوانی نوروز آباد برگزار شد که در رقابتی فشرده اسب سریک متعلق به سردارآزمون بازیکن تیم ملی فوتبال قهرمان شد.

تمجید از قوی ترین مرد پارالمپیک

سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از قوی ترین مرد پارالمپیکی جهان، سیامند رحمان، تمجید کرد. رحمان در بازیهای پارالمپیک موفق شد مدال طلای وزن 107+ کیلوگرم را از آن خود کند.سایت کمیته بین المللی پارالمپیک درمطلبی که به وزنه برداران برتر حاضر در ریو اشاره دارد، آورده است: رحمان گزینه آشکاری است که هنوز ارزش پرداختن را دارد، کسی که با رکوردشکنی خود در پارالمپیک، ورزش را به سطوح بالاتری ارتقا داده است.

جدایی گل محمدی ازذوب آهن

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن به کار خود دراین تیم پایان داد. جدایی گل محمدی از این باشگاه با توافق طرفین انجام و قرارداد این مربی با تیم ذوب آهن فسخ شد.

نورافکن حق تمرین ندارد

مدافع جوان استقلال به دلیل بی انضباطی های پیاپی، حق تمرین با این تیم را ندارد. امید نورافکن، که درهفته های ابتدایی لیگ، بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته بود این روزها با بی انضباطی های مکرر، کادر فنی استقلال را ازخود رنجانده است.

تمرین ملی پوشان زیرباران

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران درادامه برنامه آماده سازی خود پیش از دو دیدار مهم برابر ازبکستان و کره جنوبی، دیروز به تمرین پرداختند.دراین تمرین که زیر بارش شدید باران ارمنستان انجام شد، 17 بازیکن حاضر دراردو شرکت داشتند.

خبر خوب برای هواداران آبی

روزبه چشمی هافبک دفاعی استقلال که فصل گذشته با مصدومیت روبه رو شد، دوران پایانی درمان خود را پشت سر می گذارد وقراراست به زودی به تمرینات استقلال برگردد.

بازگشت عبدی به تمرین پیکان

بازیکن تیم فوتبال پیکان چند روز بعد از درگذشت پدر و مادرش در تمرین این تیم حضور یافت.پدرومادر بهادر عبدی چندی پیش در سانحه رانندگی در شمال جان به جان آفرین تسلیم کردند.