آرشیو دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۵۰
اخبار کشور
۱۰

نامه دانش آموزان بسیجی به رئیس جمهور، تصویب لایحه الحاق ایران به «کنوانسیون حقوق کودکان» فکر شده است؟!

دانش آموزان بسیجی با نوشتن نامه ای به رئیس جمهور تاکید کردند: آیا دولت به نتیجه تصویب لایحه الحاق ایران به «کنوانسیون حقوق کودکان» فکر کرده است؟

اعضای هیئت رئیسه کنگره ملی همفکری آینده سازان انقلاب اسلامی خطاب به رئیس جمهور نوشتند: جناب آقای رئیس جمهور در مسئله لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل اختیاری کنوانسیون حقوق کودکان در منازعات مسلحانه که به نظر کارشناسان امر، بسیج دانش آموزی هدف نهایی این لایحه است، باید از شما بپرسیم آیا دولت تدبیر و امید، تدبیری برای این لایحه اندیشیده بود و آیا به نتایج تصویب این لایحه فکر کرده بود؟ و به راستی پیوستن به این پروتکل چه نفعی به حال کشورمان دارد؟ و بعد از پیوستن به این پروتکل قرار است چه تغییری ایجاد شود؟ اگر هیچ، پس چه کاری هست که به این پروتکل ملحق شویم و به قول معروف سری را که درد نمی کند دستمال نمی بندند.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: با توجه به سبقه ای که از شیاطین بزرگ خاصه آمریکای جنایتکار در تاریخ کشورمان می دانیم و احتمال مطرح شدن بسیج دانش آموزی به عنوان مصداق به کار گیری کودکان در امور نظامی از جنابعالی می خواهیم که این لایحه را از مجلس پس بگیرید و ضمنا یادآور می شویم که مگر مفاد پروتکل های بین المللی به میل کشور های عضو تغییر می کند که عده ای با اصرار می خواهند این لایحه را اصلاح و سپس به تصویب برسانند؟

دانش آموزان بسیجی یا دآور شدند: جناب آقای رئیس جمهور از شما می خواهیم به جای مطرح نمودن سوال های تبلیغاتی- سیاسی خود به عنوان پرسش مهر ریاست جمهوری، سوال های مهم تر و کاربردی تر همچون سوال درباره نحوه صحیح اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی یا راهکارهای ترویج فرهنگ انقلابی در جامعه و یا فرهنگ صرفه جویی و یا چگونگی مبارزه با مفاسد اقتصادی از دانش آموزان کمک بخواهید تا ببینید این اذهان فعال و پویا چگونه شما را در این امور همراهی خواهند کرد. دانش آموزان بسیجی در پایان تاکید کردند که منتظر پاسخ این نامه هستند.