آرشیو دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۵۰
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کشف 2 تن مواد مخدر در زاهدان و شیراز

ماموران پلیس در دو عملیات جداگانه در زاهدان و شیراز حدود دو تن مواد مخدر کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری ها، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران در یک عملیات موفق در ایرانشهر یک تن و 15 کیلوگرم مواد مخدر را کشف کردند.

سرتیپ حسین رحیمی افزود: این میزان مواد مخدر در کوه های نوک آباد زردکوه ایرانشهر کشف شده است.

وی ادامه داد: چند باند مواد مخدر به دنبال دستگیری نصیر بامری قاچاقچی بین المللی در سیستان و بلوچستان دستگیر شده اند.

رحیمی از افزایش 43 درصدی انهدام باندهای مواد مخدر در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: امسال دستگیری اشرار، معاندان و وابستگان به گروهک ها 85 درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: یکی از باندهایی که امسال توسط نیروی انتظامی منهدم شده، در سیب سوران بوده که سه نفر بودند و کار تله گذاری و پرتاب نارنجک و غیره را انجام می دادند.

همچنین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در عملیات مشترک پلیس فارس و استان مرکزی، 975 کیلوگرم تریاک در شیراز کشف شد.سرتیپ احمد علی گودرزی افزود: در یک تعامل سازنده، بین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس و استان مرکزی، مشخص شد یک دستگاه تریلر حامل بونکر سیمان در حال انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر است.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و استقرار در طول مسیر تردد این خودرو که از هرمزگان به سمت شیراز در حرکت بود، آن را در ورودی شهر شیراز متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان داشت: در بازرسی از این تریلر 975 کیلوگرم تریاک که در قسمت بار این وسیله نقلیه جاسازی شده بود کشف و راننده آن دستگیر شد.