آرشیو چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵، شماره ۲۶۹۲
دیپلماسی
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir. پیامک: 30004699

تقاضا از شهرداری منطقه 4: از مسئولان شهرداری منطقه 4 تقاضا داریم در بزرگراه رسالت، ایستگاه اتوبوس های تندرو کرمان، پل مکانیزه نصب کنند تا عابران برای عبور از خیابان مجبور نباشند با ترس و دلهره رفت وآمد کنند.

از مسافران

دندان پزشکان استخدامی در مراکز بهداشت استان گلستان فقط دو ساعت در روز، در محل کار خود حضور دارند و در این دو ساعت هم هیچ کاری جز دندان کشیدن انجام نمی دهند.

می خواستم به عنوان یک شهروند ایرانی به مسئولان محترم پیشنهاد کنم هرشب قبل از اذان مغرب صدای ربنای استاد شجریان را پخش کنند.

هزاران سال پیش باریکه ای آب از هیرمند به دشت سیستان جاری بود که هامون را پر می کرد و زندگی ساکنان آن منطقه را رونق می داد، این مسیر به وسیله طبیعت طراحی و اجرا شده بود اما امروز این سهم خدادادی به زور از ما گرفته شده و هزاران خانواده بی خانمان شده اند و متاسفانه دولت هم هیچ اقدامی نمی کند. ولی من به عنوان یک ایرانی حق دارم درباره علت این سکوت و بی تحرکی از دولت محترم سوال کنم که این بی تفاوتی تا کی ادامه دارد؟

جوانان بی کار و بازنشستگان پرکار!

چرا مجلس شورای اسلامی و نماینده کارگران و وزارت کار به تخلف سازمان هایی که از بازنشستگان دوباره دعوت به کار می کنند، رسیدگی نمی کنند؟ تا کی قرار است بازنشستگان از دو جا حقوق بگیرند، این در حالی است که بسیاری از جوانان تحصیل کرده بی کارند. مسئول رسیدگی به این گونه تخلف ها کیست؟

علی اکبر فرقانی از تهران

گرانی قرص تاوانکس: یک بسته قرص تاوانکس 500میلی گرمی که داخل هر جعبه آن پنج عدد قرص مخصوص ذات الریه است، 15 هزار تومان است و برای رفع بیماری، بیماران باید 20 عدد آن را مصرف کنند که در مجموع باید 60 هزار تومان البته بدون هزینه حق فنی بپردازند. بگذریم از اینکه در کنار این دارو، داروهای دیگری هم که گران قیمت است تجویز می شود. بیماران برای درمان و خرید داروهایشان مجبورند به علت گرانی دارو، مشکلات فراوانی را تحمل کنند. قابل توجه مسئولان وزارت بهداشت و رئیس جمهوری!

علی از تهران