آرشیو یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۶۳
ورزش
۱۸

تلاش تراکتوری ها برای تمدید قرارداد سروش رفیعی

یکشنبه سرنوشت ساز

زمان زیادی تا نیم فصل رقابت های لیگ برتر باقی نمانده است و از همین حالاشمارش معکوس برای پرسپولیسی شدن سروش رفیعی آغاز شده است. این بازیکن سرباز است و طبق قانون فقط تا نیم فصل باید برای تراکتورسازی بازی کند. از همان ابتدای فصل شایعات زیادی برای حضور این بازیکن در پرسپولیس مطرح شد. حتی خیلی ها انتظار داشتند تا این بازیکن همان زمان که در لیست برانکو قرار داشت به این تیم بپیوندد اما تراکتوری ها این اجازه را به سروش ندادند تا این بازیکن یک نیم فصل را برای تبریزی ها بازی کند.

سروش در یکی دو مصاحبه تلویحا از علاقه اش به پرسپولیس حرف زده و گفته که بدش نمی آید بازی کردن در این تیم را تجربه کند و شاید همین ابراز علاقه موجب شد سرمربی تراکتورسازی در پایان بازی با سایپا که به تساوی بدون گل منجر شد، بگوید ما برای حفظ سروش تلاش می کنیم؛ اما قصد نداریم هیچ بازیکنی را به زور در تیم مان نگه داریم.

این در حالی است که تراکتوری ها هم بیکار ننشسته اند. تعطیلات و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی هم به پایان رسیده است و حالاسردار آجرلو، مدیرعامل تراکتوری ها تصمیم گرفته تا روز یکشنبه(امروز) به تبریز سفر کند و مذاکرات خودش با سروش رفیعی را انجام دهد.

بر اساس اخبار رسیده آنها با سروش رفیعی به توافقات اولیه مالی رسیده اند و فقط مانده مذاکرات نهایی و البته تمدید قرارداد. هنوز خود سروش موضع رسمی در این باره نگرفته است و ترجیح داده سکوت اختیار کند اما امروز یک روز سرنوشت ساز برای او، تراکتورسازی و البته پرسپولیس است. باید دید که در نهایت این ستاره فوتبال ایران کدام تیم را برای ادامه بازی هایش انتخاب می کند؟