آرشیو چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵، شماره ۴۶۶۶
ورزش
۹

مستطیل سبز

بوفون: منتقدان به اشتباهشان پی می برند

جیانلوئیجی بوفون، کاپیتان تیم ملی ایتالیا و یوونتوس، در دو بازی اخیر تیم ملی و یوونتوس دو اشتباه منجر به گل داشت تامنتقدان به او بتازند؛ اما او گفت: «خیلی خوش می گذرد وقتی مردم می خواهند مراسم تدفین تو را هم برگزار کنند و تو به آنها خلافش را ثابت می کنی.

تمام تلاشم را می کنم که حرف های مزخرفشان را پس بگیرند و به اشتباهشان پی ببرند. بازنشستگی؟ وقتی زمانش برسد آن را قبول خواهم کرد؛ ولی فعلابه آن فکر نمی کنم. می خواهم جام جهانی 2018 در درون دروازه ایتالیا باشم. 10 سال از جام جهانی 2006 گذشته. بین 1982 تا 2006، 24 سال طول کشید؛ بنابراین هنوز 14 سال فرصت دارم!»

حمایت پیانیچ از بوفون

میرالم پیانیچ، هافبک یوونتوس به حمایت از جیانلوئیجی بوفون پرداخت و مدعی شد او ثابت خواهد کرد که همچنان شماره یک دنیاست. بوفون در دو بازی اخیر در تیم ملی اسپانیا و یوونتوس دو اشتباه منجر به گل داشته و به همین دلیل مورد انتقاد قرار گرفت.

پیانیچ گفت: بوفون کاپیتان ماست. فکر نمی کنم دوره بدی را پشت سر می گذارد. در دوران فوتبال بالاو پایین های زیادی وجود دارد و این طبیعی است. ولی بوفون مثل همیشه است و ثابت می کند گلر شماره یک جهان است.

فردیناند: دخیا بهترین است

بعد از تساوی بدون گل لیورپول با منچستریونایتد، ریو فردیناند کاپیتان سابق یونایتد گفت: همیشه گفته ام که داوید دخیا بهترین گلر جهان است.

حالاهم تکرار می کنم او از نظر من مرد شماره یک دنیا است. واقعا مهار های خیره کننده ای برابر لیورپول داشت. به او از این بابت تبریک می گویم. من از او بهتر سراغ ندارم. شما اگر دروازهبانی بهتر از دخیا می شناسید به من معرفی کنید.