آرشیو پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵، شماره ۶۳۳۸
ورزشی
۲۳

عملکرد ضعیف در حوزه جوانان

سلمان خدادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به «ایران» می گوید: متاسفانه در طول تصدی گودرزی هیچ برنامه مدونی در خصوص جوانان صورت نگرفت و در واقع می توان این وزارتخانه را یکی از ضعیف ترین وزارتخانه هایی دانست که درآن کاری برای حوزه جوان انجام نشد.

وی مدیریت ایشان را ناکارآمد و ضعیف عنوان می کند و می گوید: جوانان معتقدند که نه تنها در دولت گذشته اتفاقی در حوزه جوان رخ نداد بلکه در دوره مدیریت گودرزی نیز شاهد تحول در این حوزه نبودند.

مطالبات زمین مانده جوانان

علی کرد، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص کارنامه محمود گودرزی به «ایران» می گوید: اگرچه نمی توان برخی تلاش های گودرزی را نادیده گرفت ولی در این مدت در مناطق محروم و کم توسعه یافته کاری برای جوانان صورت نگرفت در حالی که فرصت لازم برای ارائه برنامه های جدید برای جوانان وجود داشت.

وی می افزاید:گودرزی باید تلاش می کرد تا توازنی بین مناطق محروم و برخوردار ایجاد می کرد چراکه ما شاهد شکاف و فاصله زیادی در این مناطق هستیم.

به گفته وی، مطالبات مردم و نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان تدوین برنامه های میان مدت، کوتاه مدت و بلند مدت بود که متاسفانه محقق نشد.

وی اظهار امیدواری می کند که در پایان دولت یازدهم بتوان حوزه جوانان را ترمیم کرد چون جوانان سهم بیشتری در جامعه دارند.